![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 689 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs. Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. Niste poze te-ar ajuta? O sa trag niste poze si o sa le atasez aici. -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:30 PM |