![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
As vrea sa stiu si eu cat de important este COLD AIR INTAKE-ul,adica(cel putin asa stiu) precedeul prin care aerul tras de filtru este tras direct din afara,adica cum au toate bmw-urile din fabrica.ma refer aici la gura aia speciala de lg far(ex e28) pe interior,care comunica aproape direct cu exteriorul in mers,intrand/tragand direct aer venit pe acolo.zic asta pt ca eu la motoru de e28 m20 nu am mai avut locasu ala pt furtunul de la filtru in capacul farului si acum furtunu prin care filtrul trage aer e undeva lg radiator,avand fatza blocata ca sa zic asa,nu are o portita prin care la mers sa ia aer venit direct.sper ca sa inteles problema,chiar daca sa explicat mia greu.eventual as putea prelungi furtunasu ala gros scurt care iese din filtru si care original intra in gaura din capacul farului,as putea sal duc undeva mia jos,cum am vazut la e39,ca sa ia aerul direct in el in mers
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Chestia aia ajuta atat la drum lung, cand face ca aerul sa fie un pic de tot comprimat spre admisie, dar si in oras cand mai mult stai, ca face ca aerul intrat in admisie sa nu fie cel de sub capota, care e foarte cald.
La primul meu 525i nu aveam nimic in fata carcasei filtrului. Intr-un final m-am pus eu sa fac o conducta dintr-o sticla de 1.5 litri. Am mers asa, am vandut-o dar la noul proprietar n-a tinut prea mult. S-a inmuiat plasticul ala si a fost supt spre filtru, sufocand motorul ![]() De ce nu dai gaura in capacul farului cat sa intre furtunul prin ea? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Aer rece are si mai mult oxigen decat aer cald. Deci arde mai bine
![]() ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Aer rece are si mai mult oxigen decat aer cald. Deci arde mai bine ![]() ![]() Ai nota 10 de la mine. Intr-adevar, aerul rece este mai dens ca aerul cald. Ceea ce, intr-adevar, ajuta la combustie. Ceea ce duce la cresterea puterii unui motor. Si da, scopul unui "sistem" de admisie de aer rece este acela de a-i da motorului aer din afara compartimentului motor, din motivele de mai sus. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Ai nota 10 de la mine. Intr-adevar, aerul rece este mai dens ca aerul cald. Ceea ce, intr-adevar, ajuta la combustie. Ceea ce duce la cresterea puterii unui motor. Si da, scopul unui "sistem" de admisie de aer rece este acela de a-i da motorului aer din afara compartimentului motor, din motivele de mai sus. Exact, ca si completare ceea ce am observat(la td) in cazul in care scot capacul si furtunasul de la far pana si motorul devine mai zgomotos la stationare deci cel mai bine ar fi sa confectionezi sau sa pui unul original si motorasul va primi ceva mai mult oxigen. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:16 PM |