IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Importanta Cold Air Intake
Mihai_AMD
post Apr 16 2008, 09:50 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



As vrea sa stiu si eu cat de important este COLD AIR INTAKE-ul,adica(cel putin asa stiu) precedeul prin care aerul tras de filtru este tras direct din afara,adica cum au toate bmw-urile din fabrica.ma refer aici la gura aia speciala de lg far(ex e28) pe interior,care comunica aproape direct cu exteriorul in mers,intrand/tragand direct aer venit pe acolo.zic asta pt ca eu la motoru de e28 m20 nu am mai avut locasu ala pt furtunul de la filtru in capacul farului si acum furtunu prin care filtrul trage aer e undeva lg radiator,avand fatza blocata ca sa zic asa,nu are o portita prin care la mers sa ia aer venit direct.sper ca sa inteles problema,chiar daca sa explicat mia greu.eventual as putea prelungi furtunasu ala gros scurt care iese din filtru si care original intra in gaura din capacul farului,as putea sal duc undeva mia jos,cum am vazut la e39,ca sa ia aerul direct in el in mers


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Apr 16 2008, 10:17 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Chestia aia ajuta atat la drum lung, cand face ca aerul sa fie un pic de tot comprimat spre admisie, dar si in oras cand mai mult stai, ca face ca aerul intrat in admisie sa nu fie cel de sub capota, care e foarte cald.
La primul meu 525i nu aveam nimic in fata carcasei filtrului. Intr-un final m-am pus eu sa fac o conducta dintr-o sticla de 1.5 litri. Am mers asa, am vandut-o dar la noul proprietar n-a tinut prea mult. S-a inmuiat plasticul ala si a fost supt spre filtru, sufocand motorul biggrin.gif Asa ca ai grija ce folosesti.
De ce nu dai gaura in capacul farului cat sa intre furtunul prin ea?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 16 2008, 10:44 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Aer rece are si mai mult oxigen decat aer cald. Deci arde mai bine smile.gif . Cestie cu aer comprimat nu prea te ajuta nici la vitezele practicabile in Romania, sau decat cand faci o palnie mare in fata smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Apr 16 2008, 11:04 PM
Post #4


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (bartro @ Apr 16 2008, 11:44 PM) *
Aer rece are si mai mult oxigen decat aer cald. Deci arde mai bine smile.gif . Cestie cu aer comprimat nu prea te ajuta nici la vitezele practicabile in Romania, sau decat cand faci o palnie mare in fata smile.gif


Ai nota 10 de la mine.
Intr-adevar, aerul rece este mai dens ca aerul cald. Ceea ce, intr-adevar, ajuta la combustie. Ceea ce duce la cresterea puterii unui motor.
Si da, scopul unui "sistem" de admisie de aer rece este acela de a-i da motorului aer din afara compartimentului motor, din motivele de mai sus.


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi_
post Apr 17 2008, 12:50 AM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 221
Joined: 6-April 07
Member No.: 886
Car: E28
Engine: M30B28



QUOTE (Rares @ Apr 17 2008, 12:04 AM) *
Ai nota 10 de la mine.
Intr-adevar, aerul rece este mai dens ca aerul cald. Ceea ce, intr-adevar, ajuta la combustie. Ceea ce duce la cresterea puterii unui motor.
Si da, scopul unui "sistem" de admisie de aer rece este acela de a-i da motorului aer din afara compartimentului motor, din motivele de mai sus.


Exact, ca si completare ceea ce am observat(la td) in cazul in care scot capacul si furtunasul de la far pana si motorul devine mai zgomotos la stationare deci cel mai bine ar fi sa confectionezi sau sa pui unul original si motorasul va primi ceva mai mult oxigen.


--------------------
E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- db85amd   Importanta Cold Air Intake   Apr 16 2008, 09:50 PM
- - TiL   Chestia aia ajuta atat la drum lung, cand face ca ...   Apr 16 2008, 10:17 PM
|- - bartro   Aer rece are si mai mult oxigen decat aer cald. De...   Apr 16 2008, 10:44 PM
|- - Rares   QUOTE (bartro @ Apr 16 2008, 11:44 PM) Ae...   Apr 16 2008, 11:04 PM
|- - Edi_   QUOTE (Rares @ Apr 17 2008, 12:04 AM) Ai ...   Apr 17 2008, 12:50 AM
- - Sorin   in primul tau post ai vorbit de 2 lucruri cold a...   Apr 17 2008, 12:51 AM
- - uwe   la vechiul meu 325 am avut pus un filtru conic (sp...   Apr 17 2008, 08:36 AM
|- - db85amd   CITAT(uwe @ Apr 17 2008, 08:36 AM) la vec...   Apr 17 2008, 12:59 PM
||- - uwe   CITAT(db85amd @ Apr 17 2008, 01:59 PM) la...   Apr 17 2008, 02:06 PM
||- - db85amd   CITAT(uwe @ Apr 17 2008, 02:06 PM) vezi s...   Apr 17 2008, 03:36 PM
|||- - db85amd   CITAT(db85amd @ Apr 17 2008, 03:36 PM) md...   Jan 30 2009, 09:41 PM
||- - db85amd   CITAT(uwe @ Apr 17 2008, 02:06 PM) vezi s...   Jan 30 2009, 09:34 PM
|- - ilie   QUOTE (uwe @ Apr 17 2008, 08:36 AM) la ve...   Jan 23 2009, 07:22 PM
- - Ciupanezu   N-are cum să tragă mai tare cu un filtru...   Jan 23 2009, 07:29 PM
- - io`s   ba da, in turatii mai mari chiar se simte, depinde...   Jan 29 2009, 03:08 AM
- - Ciupanezu   Nu vreau să te contrazic dar s-au făcut ...   Jan 29 2009, 07:18 PM
- - io`s   dyno e dyno, crezi ca ventilatorul ala din fata, c...   Jan 30 2009, 12:35 AM
|- - uwe   CITAT(io`s @ Jan 30 2009, 12:35 AM) d...   Jan 30 2009, 02:13 PM
- - dani_ciclop   Sper sa nu fiu off-topic, dar mai am o sugestie de...   Jan 30 2009, 11:12 PM
- - io`s   nu stiu daca e ft bine ce ai facut tu pt ca atunci...   Jan 30 2009, 11:57 PM
- - dani_ciclop   M-am gandit si eu la asta, am o idee, cam cum ar t...   Jan 31 2009, 12:05 AM
- - dani_ciclop   e bine? sau s-o mai gandesc putin?   Jan 31 2009, 12:13 AM
- - alex230ro   nu prea inyeleg desenul un cold air intake nu da ...   Jan 31 2009, 10:25 AM
|- - dani_ciclop   QUOTE (alex230ro @ Jan 31 2009, 10:25 AM)...   Jan 31 2009, 09:46 PM
- - Sorin   nu o sa ai niic un rezoltat pentru ca tu fortezi a...   Feb 1 2009, 10:24 PM
- - io`s   eu unul nu inteleg ce ai vrut sa arati prin desenu...   Feb 3 2009, 01:11 AM
- - Cozmin_4u   am vazut eu ceva frumos facut pe un site in afara ...   Feb 4 2009, 08:35 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 08:16 PM