![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... ![]() am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge?? calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab..... astept sfaturi de la voi.....va multumesc.... This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 12:17 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Inainte sa te apuci sa pui injectoare "d-alea", de oricare tip ar fi ele, intai vezi si ce debit au si daca te ajuta cu ceva. Injectoarele pe orice masina nu merg la 100% din capacitate, tocmai de aia in functie de aplicatie mai poti sa scoti din masina prin diverse mijloace inca cativa zeci de cai fara sa schimbi injectoarele. Nu injectoarele sunt problema ta. Si daca te apuci de "reglaje" la avans si debitmetru...Daca vrei sa faci ceva care se va simti ai putea sa pui alta axa (gen Schrick si alte firme care manufactureaza asa ceva, bineinteles dupa ce in prealabil stii ce grade ai nevoie sa aiba axa)
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th September 2025 - 09:37 PM |