![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De luni am inceput sa aud un fluierat la motor cand merg cu geamul deschis, fluierat care variaza in functie de turatie. Incepe de pe la 1500 RPM si tine pana la redline. Am incercat de cateva ori sa vad de unde vine, dar nu m-am prins. Azi dimineata mi-am facut mai mult curaj si am insistat sa descopar problema. Am desfacut si capacul filtrului de aer sa vad daca zgomotul e de acolo, si nu e. Am ascultat cu atentie pe la galeria de admisie in ideea ca trage aer fals, dar nici asta nu e. In cele din urma am reusit sa localizez zgomotul in partea din dreapta fata a motorului, in zona unde e compresorul de la aerul conditionat. Am zis sa vad atunci daca se schimba ceva cand pornesc aerul conditionat si surpriza: nu porneste. Nu se aprinde ledul de pe buton nici la butonul de aer conditionat, nici la cel de recirculare. Ultima data am folosit aerul conditionat pentru vreo 5 minute sambata dupa-amiaza, si n-am remarcat nimic neobisnuit.
Sa fi crapat compresorul? Sau ce altceva ar trebui sa verific pana la compresor? Cam cat costa un compresor SH? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
trebuie sa mearga pe treapta I cand pornesti AC, controleaza rezistorul de pe electroventilator
piesa 6 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:59 PM |