![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De luni am inceput sa aud un fluierat la motor cand merg cu geamul deschis, fluierat care variaza in functie de turatie. Incepe de pe la 1500 RPM si tine pana la redline. Am incercat de cateva ori sa vad de unde vine, dar nu m-am prins. Azi dimineata mi-am facut mai mult curaj si am insistat sa descopar problema. Am desfacut si capacul filtrului de aer sa vad daca zgomotul e de acolo, si nu e. Am ascultat cu atentie pe la galeria de admisie in ideea ca trage aer fals, dar nici asta nu e. In cele din urma am reusit sa localizez zgomotul in partea din dreapta fata a motorului, in zona unde e compresorul de la aerul conditionat. Am zis sa vad atunci daca se schimba ceva cand pornesc aerul conditionat si surpriza: nu porneste. Nu se aprinde ledul de pe buton nici la butonul de aer conditionat, nici la cel de recirculare. Ultima data am folosit aerul conditionat pentru vreo 5 minute sambata dupa-amiaza, si n-am remarcat nimic neobisnuit.
Sa fi crapat compresorul? Sau ce altceva ar trebui sa verific pana la compresor? Cam cat costa un compresor SH? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Compresorul n-are nici o problema, nu el face zgomotul.
Am schimbat azi freonul, intra cam cat pentru 3 masini mai noi la E34, un pic peste 1600 grame de freon. Am asteptat dupa aceea cu motorul si aerul conditionat pornit sa vedem ca porneste si electroventilatorul, dar am asteptat degeaba, nu s-a incalzit suficient de tare cat sa porneasca. Am descoperit ca fluieratul care se aude nu e de la compresor, ci de la una dintre rolele intinzatoare. Oricum trebuie schimbate ambele, cu tot cu amortizoarele lor, ca sunt destul de slabe. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Stiu ca la e32 porneste electroventilator pe prima trepta cand e cuplat compresor. Nu e asa si la E34?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Stiu ca la e32 porneste electroventilator pe prima trepta cand e cuplat compresor. Nu e asa si la E34? Am auzit pe multi spunand ca asa ar fi, dar la mine am vazut o singura data mergand electroventilatorul (deci cred ca e in regula electroventilatorul). Eu stiam ca porneste cand ajunge temperatura la 92 de grade, ca are un senzor de temperatura in radiator in partea dreapta. Presupun ca se mai poate verifica unind niste fire la acel senzor de temperatura. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:49 AM |