![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De luni am inceput sa aud un fluierat la motor cand merg cu geamul deschis, fluierat care variaza in functie de turatie. Incepe de pe la 1500 RPM si tine pana la redline. Am incercat de cateva ori sa vad de unde vine, dar nu m-am prins. Azi dimineata mi-am facut mai mult curaj si am insistat sa descopar problema. Am desfacut si capacul filtrului de aer sa vad daca zgomotul e de acolo, si nu e. Am ascultat cu atentie pe la galeria de admisie in ideea ca trage aer fals, dar nici asta nu e. In cele din urma am reusit sa localizez zgomotul in partea din dreapta fata a motorului, in zona unde e compresorul de la aerul conditionat. Am zis sa vad atunci daca se schimba ceva cand pornesc aerul conditionat si surpriza: nu porneste. Nu se aprinde ledul de pe buton nici la butonul de aer conditionat, nici la cel de recirculare. Ultima data am folosit aerul conditionat pentru vreo 5 minute sambata dupa-amiaza, si n-am remarcat nimic neobisnuit.
Sa fi crapat compresorul? Sau ce altceva ar trebui sa verific pana la compresor? Cam cat costa un compresor SH? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Compresorul n-are nici o problema, nu el face zgomotul.
Am schimbat azi freonul, intra cam cat pentru 3 masini mai noi la E34, un pic peste 1600 grame de freon. Am asteptat dupa aceea cu motorul si aerul conditionat pornit sa vedem ca porneste si electroventilatorul, dar am asteptat degeaba, nu s-a incalzit suficient de tare cat sa porneasca. Am descoperit ca fluieratul care se aude nu e de la compresor, ci de la una dintre rolele intinzatoare. Oricum trebuie schimbate ambele, cu tot cu amortizoarele lor, ca sunt destul de slabe. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am descoperit ca fluieratul care se aude nu e de la compresor, ci de la una dintre rolele intinzatoare. Oricum trebuie schimbate ambele, cu tot cu amortizoarele lor, ca sunt destul de slabe. si le mine se aude un suierat cateodata.. ![]() eu am zis ca e de la curea, am cumparat-o, dar n-am apucat sa o montez inca. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 02:10 PM |