![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De luni am inceput sa aud un fluierat la motor cand merg cu geamul deschis, fluierat care variaza in functie de turatie. Incepe de pe la 1500 RPM si tine pana la redline. Am incercat de cateva ori sa vad de unde vine, dar nu m-am prins. Azi dimineata mi-am facut mai mult curaj si am insistat sa descopar problema. Am desfacut si capacul filtrului de aer sa vad daca zgomotul e de acolo, si nu e. Am ascultat cu atentie pe la galeria de admisie in ideea ca trage aer fals, dar nici asta nu e. In cele din urma am reusit sa localizez zgomotul in partea din dreapta fata a motorului, in zona unde e compresorul de la aerul conditionat. Am zis sa vad atunci daca se schimba ceva cand pornesc aerul conditionat si surpriza: nu porneste. Nu se aprinde ledul de pe buton nici la butonul de aer conditionat, nici la cel de recirculare. Ultima data am folosit aerul conditionat pentru vreo 5 minute sambata dupa-amiaza, si n-am remarcat nimic neobisnuit.
Sa fi crapat compresorul? Sau ce altceva ar trebui sa verific pana la compresor? Cam cat costa un compresor SH? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am gasit pe celalalt forum asta:
"Salutare la toata lumea.Am incarcat zilele trecute instalatia cu freon,toate bune aer rece, dar nu merge decat cateva minute apoi se opreste, dupa care iar porneste si tot asa.Este setat la 16 C si nu este pe auto,defapt orice buton este apasat merge la fel.Cand se opreste, butonul ramane aprins,la fel si ventilatorul din fata radiatorului.Idea e ca se opreste doar compresorul.Daca aveti idei,astept cu nerabdare caci vin caldurile si masina este neagra.Va multumesc anticipat." "Problema rezolvata.A mai trebuit completat putin ulei in compresor.Explicatia celui care a facut treaba a fost ca, atunci cand se incalzeste pistonul din compresor se dilata, si neavand ulei suficient se blocheaza si decupleaza compresorul.Am mers azi vreo 2 ore prin Bucuresti si a fost OK.Topicul se poate inchide." E posibil sa fie asta problema? Cum pot verifica? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Parca ulei este amestecat in freon, nu stiu daca are undeva un circuit separat de ulei compresorul.
Ce mie sa pare ciudat este ca nici comenzi nu mai functionezi la tine. Mai am auzit de compresoare cu probleme la cuplare, iar asta era intodeuna un defect la ambreiaj magnetic. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:53 AM |