![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Vreau sa-mi iau cuciucuri de iarna si am o mare dilema...
![]() In talon imi scrie ca pot sa am caucicuri 195/60R14 (de care am acum pe masina) sau 175/70 R14, am gasit la un momentadat pe net o lista cu diverse echivalente intre dimensiunile cauciucurilor astfel daca am 195/60 R14 echivalentul lui ar fi 175/65 R14 ![]() ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca ai aflat gresit.
Vroiai sa spui: "am aflat ca abatere la km in urma punerii altui diferential decat cel original au numia masinile cu vitezometru pe cablu (e12,e21..) ,nu si cele cu cititor pe grup (e28,e30...)" Cititorul de pe grup citeste viteza de rotatie a planetarelor, nu viteza talpilor caucioacelor. El nu stie ce e dincolo de planetara. Intr-adevar, e un castig fata de cititorul de pe cutie, care stie viteza de rotatie a cardanului si atat. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:44 AM |