![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bine ca s-a rezolvat !
ce mecanici buni avem in tara asta ![]() cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
bine ca s-a rezolvat ! ce mecanici buni avem in tara asta ![]() cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal ![]() da..dar sa vezi...intai s-au perindat vreo 3 mecanicosi pe langa ea...si isi sopteau unul altuia ca sunt penele de la distributie, ca motorasul de la valvetronic etc...eu incercam sa le explic ca daca decuplez dsc-ul masina nu se mai opreste, ce treaba are ceva mecanic cu chestia asta???? ei nimic...si intr-un final dupa lungi cercetari cu testerul, lor le-a dat ca trebuie sa scoata mufa de la senzorul de la axa cu came de pe evacuare, sa sufle in ea si sa o infiga la loc...ok...dupa chestia asta mi s-a spus ca daca mai face asa, sa revin la ei, sa o desfaca si sa vada de la ce e, DAR NU IMI PROMIT CA MASINA SE VA REPARA!!!!!!!! in momentul ala am spus...ok multumesc, o sa ma mai vedeti intr-o alta lume poate in service-ul vostru si am plecat....deci nu va duceti la FILARET, nu are rost... Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda. Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel? ca sa nu mai spun ca cel de la care am luat masina a reparat-o numai la Filaret...si cred ca si lui i-au spus la fel...ca nu ii dadeau de cap...pentru ca testerul nu arata nici o eroare si capetele de creta, nu stiau ce sa ii faca... ![]() Apropo de chiulasa..costa 2000 de euro una noua...treaba tare e ca mi-au povestit ca un tip cu un model exact ca al meu a avut aceeasi problema si i-au desfacut motorul si nu au stiut ce sa ii faca si l-au montat la loc..... ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:40 AM |