![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
stie cineva cat de realizabil sau ce probleme implica conversia de la m50 la s50b32us? am gasit o groaza de informatii despre s50 ca ar fi defapt un m50 fined tuned asta de la americani care sunt si niste adevarati maestrii ai acestor motoare putin convins cu niste axe mai incapatanate chip si o admisie mai permitiva isi imparte painea cu un s52b32 , si constructia lui ...si stiu ca cineva de la noi a realizat asa ceva, m3 us-ul are vibrochen pistoane cu biele de s50b32us 86mm am mai gasit ca ar merge si cu pistoanele de la m5 e34 care dintre ele nu s-a specificat ... ce-i drept stiu ca trebuie alezat blocul de la 84mm la 86.4mm ... axele dupa s50 si un debitmetru mai mare 3.5"
This post has been edited by n3o: Mar 29 2008, 06:59 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
se poate, CRZ are asa ceva + compressor mecanic , cred ca stie toata lumea
prima data a pornit cu un M50B25 cu compressor, dupa 10k km a pus motorul pe butuci apoi a inceput modificare TOTALA cu piese de S50us si uite ce a facut ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 08:35 PM |