stie cineva cat de realizabil sau ce probleme implica conversia de la m50 la s50b32us? am gasit o groaza de informatii despre s50 ca ar fi defapt un m50 fined tuned asta de la americani care sunt si niste adevarati maestrii ai acestor motoare putin convins cu niste axe mai incapatanate chip si o admisie mai permitiva isi imparte painea cu un s52b32 , si constructia lui ...si stiu ca cineva de la noi a realizat asa ceva, m3 us-ul are vibrochen pistoane cu biele de s50b32us 86mm am mai gasit ca ar merge si cu pistoanele de la m5 e34 care dintre ele nu s-a specificat ... ce-i drept stiu ca trebuie alezat blocul de la 84mm la 86.4mm ... axele dupa s50 si un debitmetru mai mare 3.5"
io'sŪ
Mar 29 2008, 07:59 PM
se poate, CRZ are asa ceva + compressor mecanic , cred ca stie toata lumea prima data a pornit cu un M50B25 cu compressor, dupa 10k km a pus motorul pe butuci apoi a inceput modificare TOTALA cu piese de S50us si uite ce a facut
n3o
Mar 29 2008, 08:05 PM
exact despre el vb ... bine si acm era la filaret ii se schimbau segmentii cred am vazut ca curatau la el sta de vreo 2 luni acolo, oricum mi se pare super rezistent motorul si capabil de peste 300 de cai din ce am vazut la americani
n3o
Mar 29 2008, 08:44 PM
despre chiuloasa stie cineva ceva ?
n3o
Mar 30 2008, 03:56 PM
am inteles despre chiuloasa ca nu conteaza.. e buna cea de 2.5 doar axele sunt cele care trebuie schimbate ... am gasit si site-ul producatorului pieselor cu care CRZ-ul si-a facut motorul este vb despre hiop-racetec http://www.hiop-racetec.com/index.php?sect...yEngine=visible ce nu inteleg este dc nu se preteaza si m50b20 aceluiasi tratament e chiuloasa mai slaba ? sau ce difera ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.