![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de fapt nu e bine zis "prima pornire" ca nu a pornit
![]() deci sa incep...am pus tot la punct,cu mecanicu lg mine,si dau cheie...canci invartea ca si cum nu are benzina.si de fapt nu avea ca am depistat ca pompa nu baga,am scoso si am probato si la baterie direct,bazaia dar de aruncat nimic.asta vara a mers,zicea cineva ca sau blocat in ea paletii aia care arunca sau ce are acolo.am si batut in ea,usor cu surubelnita,nimic.pana la urma am dat o fuga la manole si am luat alta pompa,ocazie cu care ii multumesc pana la dzeu si inapoi,si am puso.acum cand dau sa pornesc imi vine benzina aici la intrare in admisie,am tras furtunu si arunca.mentionez ca acu un an la ultima pornire a motorului a tras apa,a fost benzina in apa.sa fie injectoare blocate/infundate?nici nu am mia avut injectie si ma uit ca la ozn la motor.scanteie la fise da,curent la mufele de la injectoare am.stiu eu..ceva sugestii?relee ceva sau alte dispozitive?desi ultima oara repet anu trecut motoru a pornit pana sa ia apa la injectoare. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
se pare ca pumnii tinuti de bartro au avut efect
![]() sa incep..am curatat injectoarele,omu mia zis ca lucrau deci apa trasa acu un an nu lea cauzat(rau). asadar..injectoare bune,scanteie buna,curent la mufele de injectoare era...ce sa fie?in seara asta am adus un nou mecanic recomandat de manole,un dumnezeu al motoarelor.cand am dat primul automat a zis ca e sarita de la punct ca se aude ciudat si ca si cum nar avea compresie.cum motoru stiam ca e bun si are compresie,nu am mizat pe asta.nici ulei nu prea arunca ,am avut capacu de sus scos.sa uitat la curea,parea bine pusa la punct.intrun final cauza a fost ca nu era delcoul aliniat la punct.dupa ce la pus bine a luato imediat,cei drept nu merge in ritmul lui,nici nu am avut timp sa vad ca dupa 10 secunde de la pornire lam oprit ca incepuse sa arunce ulei pe sus,neavand capac.se si inoptase.miane ii pun capacu si o sal pornesc.cauza ca nu merge in ritmu lui e ca motoru a stst aproape 3 ani si pe camasi si pe pistoane uleiul sa ancrasat sau cum sai zic si nu mia merge ca pe oglinda acolo dar omu a mia intalnit asta si la un e39 zicea care la fel statuse un timp indelungat.eu o sal tin pornit de miane incolo cat pot si cat am timp,sper ca mergand sa isi revina.in caz contrar a zis ca sva trebui segmentat. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 01:26 PM |