Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prima pornire esuata m20
BMWZone > BMW TUNING > Suspensie, roti, frane, caroserie
Mihai_AMD
de fapt nu e bine zis "prima pornire" ca nu a pornit biggrin.gif
deci sa incep...am pus tot la punct,cu mecanicu lg mine,si dau cheie...canci
invartea ca si cum nu are benzina.si de fapt nu avea ca am depistat ca pompa nu baga,am scoso si am probato si la baterie direct,bazaia dar de aruncat nimic.asta vara a mers,zicea cineva ca sau blocat in ea paletii aia care arunca sau ce are acolo.am si batut in ea,usor cu surubelnita,nimic.pana la urma am dat o fuga la manole si am luat alta pompa,ocazie cu care ii multumesc pana la dzeu si inapoi,si am puso.acum cand dau sa pornesc imi vine benzina aici la intrare in admisie,am tras furtunu si arunca.mentionez ca acu un an la ultima pornire a motorului a tras apa,a fost benzina in apa.sa fie injectoare blocate/infundate?nici nu am mia avut injectie si ma uit ca la ozn la motor.scanteie la fise da,curent la mufele de la injectoare am.stiu eu..ceva sugestii?relee ceva sau alte dispozitive?desi ultima oara repet anu trecut motoru a pornit pana sa ia apa la injectoare.
mario.b
Incearca sa dai rampa de injectoare jos si sa te uiti daca se deschid cand dai la auomat si daca "scuipa" kerosen, eu asa am facut acum ceva vreme cu masina, imi invartea, scanteia dar nu injecta, in cazul meu ECU dus, nici pana acum din septembrie nu am vazut motorul funsctionat 100%. Bafta multa si ai grija

Uitasem, vezi ca ai la sfarsitul rampei de injectoare un regulator de presiune, vezi ala sa nu fie blocat pe deschis si sa nu faca suficienta presiune pentru a deschide injectoarele.
Mihai_AMD
CITAT(mario.b @ Mar 24 2008, 12:37 AM) *
Incearca sa dai rampa de injectoare jos si sa te uiti daca se deschid cand dai la auomat si daca "scuipa" kerosen, eu asa am facut acum ceva vreme cu masina, imi invartea, scanteia dar nu injecta, in cazul meu ECU dus, nici pana acum din septembrie nu am vazut motorul funsctionat 100%. Bafta multa si ai grija

Uitasem, vezi ca ai la sfarsitul rampei de injectoare un regulator de presiune, vezi ala sa nu fie blocat pe deschis si sa nu faca suficienta presiune pentru a deschide injectoarele.

mda..o sa vad..eventual poti lasa id sau un nr de tel sa te sun pt detalii ceva?vad ca tot m20 ai si cred ca esti obisnuit cu el
Mihai_AMD
azi am scos injectoarele sa le duc la cineva la o reprezentanta ford sa le curete.sper ca de la ele e cauza,ca acu un an au tras apa apoi sa oprit motoru.miane le fac,sper ca poimaine seara sa postez vesti bune rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
bartro
QUOTE (db85amd @ Mar 24 2008, 07:45 PM) *
azi am scos injectoarele sa le duc la cineva la o reprezentanta ford sa le curete.sper ca de la ele e cauza,ca acu un an au tras apa apoi sa oprit motoru.miane le fac,sper ca poimaine seara sa postez vesti bune rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Tin pumniI!
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Mar 24 2008, 07:48 PM) *
Tin pumniI!

tine-i tine-i laugh.gif .si eu mi-i tin..
Mihai_AMD
se pare ca pumnii tinuti de bartro au avut efect biggrin.gif
sa incep..am curatat injectoarele,omu mia zis ca lucrau deci apa trasa acu un an nu lea cauzat(rau).
asadar..injectoare bune,scanteie buna,curent la mufele de injectoare era...ce sa fie?in seara asta am adus un nou mecanic recomandat de manole,un dumnezeu al motoarelor.cand am dat primul automat a zis ca e sarita de la punct ca se aude ciudat si ca si cum nar avea compresie.cum motoru stiam ca e bun si are compresie,nu am mizat pe asta.nici ulei nu prea arunca ,am avut capacu de sus scos.sa uitat la curea,parea bine pusa la punct.intrun final cauza a fost ca nu era delcoul aliniat la punct.dupa ce la pus bine a luato imediat,cei drept nu merge in ritmul lui,nici nu am avut timp sa vad ca dupa 10 secunde de la pornire lam oprit ca incepuse sa arunce ulei pe sus,neavand capac.se si inoptase.miane ii pun capacu si o sal pornesc.cauza ca nu merge in ritmu lui e ca motoru a stst aproape 3 ani si pe camasi si pe pistoane uleiul sa ancrasat sau cum sai zic si nu mia merge ca pe oglinda acolo dar omu a mia intalnit asta si la un e39 zicea care la fel statuse un timp indelungat.eu o sal tin pornit de miane incolo cat pot si cat am timp,sper ca mergand sa isi revina.in caz contrar a zis ca sva trebui segmentat.
TiL
Eu cred ca nu are cum sa-ti mearga bine motor pe injectie cu capacul de la ulei desfacut, decat daca infunzi furtunasul care ia gazele de carter in admisie. Altfel ai aer fals mult si da sa moara. Cel putin la M30 asa e.
Pune-i capacul, asigura toate furtunele de aer si vezi cum e.
bartro
QUOTE (TiL @ Mar 26 2008, 11:38 AM) *
Eu cred ca nu are cum sa-ti mearga bine motor pe injectie cu capacul de la ulei desfacut, decat daca infunzi furtunasul care ia gazele de carter in admisie. Altfel ai aer fals mult si da sa moara. Cel putin la M30 asa e.
Pune-i capacul, asigura toate furtunele de aer si vezi cum e.

Asa e la M30. Daca e cu motronic compenseaza cu motoras de relanti cat se poate, dar la Jetronic nu stiu cum e.
Adrian Pintea
La fel e si la M20 jetronic, imi scade turatia de pe la 750 la 500 dar nu da sa moara,cand scot capacul de la busonul de ulei, si la fel cand scot joja... e normal sa fie acelasilucru si cand scot joja??
TiL
Da, e normal.
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Mar 26 2008, 11:38 AM) *
Eu cred ca nu are cum sa-ti mearga bine motor pe injectie cu capacul de la ulei desfacut, decat daca infunzi furtunasul care ia gazele de carter in admisie. Altfel ai aer fals mult si da sa moara. Cel putin la M30 asa e.
Pune-i capacul, asigura toate furtunele de aer si vezi cum e.

asta am facut azi,am pus tot la locu lui,am dat cheie si..e belea se aude f frumos,daca nu aveam toba sparta nu se auzea motoru la relanti.cand acccelerez simti cele 6 pistoane cum te cutremura..mam si plimbat prin curta cativa metri cu ea biggrin.gif ......ce sa mai,uratimi bun venit in lumea celor 6 pistoane ca...taaaare misto mai e rolleyes.gif .urmeaza sambata sa ma duc la calinesti la mecanicul care mia pornito sa mia faca ultimele reglaje
mario.b
QUOTE (db85amd @ Mar 26 2008, 07:09 PM) *
asta am facut azi,am pus tot la locu lui,am dat cheie si..e belea se aude f frumos,daca nu aveam toba sparta nu se auzea motoru la relanti.cand acccelerez simti cele 6 pistoane cum te cutremura..mam si plimbat prin curta cativa metri cu ea biggrin.gif ......ce sa mai,uratimi bun venit in lumea celor 6 pistoane ca...taaaare misto mai e rolleyes.gif .urmeaza sambata sa ma duc la calinesti la mecanicul care mia pornito sa mia faca ultimele reglaje


Felicitari nenea de reusita, bine ai venit printre 6 cil, sper sa vin si eu in momentul in care imi termina Gabi motorul. mario.darius este id meu daca iti mai este de folos, acum am vazut ca imi cerusesi si id. Bafta multa si incearca sa nu il turezi mult rau, macar pana isi revine, nu merge cu turometru pana la 6000+, mai domol pana il acomodezi iar cu turatia, iar cand este rece, la fel nu il tura, il lasi sa se incalzeasca putin dupa care ........
Mihai_AMD
am mai vazut o problema,nu mi se ridica acul de la temperatura apei,am desfacut ceasurile,nu pare nimic in neregula,contacte proaste sau corodate ceva.cand pornesc se ridica 1 milimetru si atat acolo moare.o fi ceasul defect?sau eu stiu..vreo sonda ceva?
manole74
Du-te tu la Mirel sambata si o sa spuna masina tot-tot..., numa' sa nu te opreasca garda!
mario.b
Din cate imi aduc aminte in jurul termostatului (in carcasa) vin 2 sonde cu 2 fire, unul se duce in calculator iar celalalt se duce in bord, nush exact care cum vin sifere dar le voi descoperi. Nu de alta dar nu am mai pus mana pe masina mea de 3-4 saptamani de cand este la Gabi.
Mihai_AMD
CITAT(manole74 @ Mar 27 2008, 12:50 AM) *
Du-te tu la Mirel sambata si o sa spuna masina tot-tot..., numa' sa nu te opreasca garda!

poi de dus ma duc,sa vedem poate o iau tractata ca bantuie politia pe acolo..poate ne vedem vi acolo
TiL
Sonda pentru calculator are conector cu doi pini si merge bine, ca altfel merge urat motorul. Sonda pentru bord are un picior si pleaca doua fire maron din ea. Sunt doua pentru ca unul merge la bord si unul la conectorul de diagnostic.
Daca sonda e ok, problema ta ar putea fi in bord, la ceasuri, contacte imperfecte. Ceasul de temperatura se prinde cu o piulita pe placa, mi se pare ca prin piulita asta face si masa. Daca desfaci bordul curata toate contactele... vezi ca sunt si doua panglici cu conector verde ascunse sub prima placa de circuite, poate ca au si ele o influenta. Poate chiar conectorii mari leaga bordul de instalatia electrica trebuiesc curatati...
MeHigh
Off-topic - Cum il cheama pe mecanicul de la Calinesti? cumva Dan radulescu? smile.gif
manole74
CITAT(MeHigh @ Mar 27 2008, 04:09 PM) *
Off-topic - Cum il cheama pe mecanicul de la Calinesti? cumva Dan radulescu? smile.gif



Nu! Mirel Baciu! rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.