![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
evident despre masina lui ledocteur este vorba.am mers cu ea ieri cva mai mult,si am observat ca atunci cand dai drumu la ambreiaj cand ii dai ,si la plecare tare de pe loc ,patineaza putin . acum ,fostul propietar sustinea cand fratemiu a luat masina ca a schimbat ambreiajul (kitul ) ....tind sa cred ca nu a facut asta ...desi mi-a mai zis cineva (cu toate ca nu cred ca asa e normal) ca la 4x4 patineaza un pic deoarece prind toate cele 4 roti si in loc sa scartzaie asa se intampla .pareri ?eu cred ca e pilaf discul ....
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Al meu nu a fost schimbat, se aude un zgomot cand sta pe liber (am inteles ca e din rulment), dar cand plec cu ea nu patineaza deloc. Nu patina nici cand era 4x4. Te lipea cu capul de tetiere imediat cum decuplai ambreiajul.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:45 AM |