![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
evident despre masina lui ledocteur este vorba.am mers cu ea ieri cva mai mult,si am observat ca atunci cand dai drumu la ambreiaj cand ii dai ,si la plecare tare de pe loc ,patineaza putin . acum ,fostul propietar sustinea cand fratemiu a luat masina ca a schimbat ambreiajul (kitul ) ....tind sa cred ca nu a facut asta ...desi mi-a mai zis cineva (cu toate ca nu cred ca asa e normal) ca la 4x4 patineaza un pic deoarece prind toate cele 4 roti si in loc sa scartzaie asa se intampla .pareri ?eu cred ca e pilaf discul ....
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cand am luat masina mi s-a zis exact acelasi lucru, ca a fost schimbat recent.
Am mers asa cam un an cu ea.. mergea ok. Asta pana a cedat rulmentul si cu ocazia asta am schimbat tot kitul. Parca era alta masina.. nu avea nici o legatura cu masina de dinainte sa-l schimb ![]() ![]() Da scartz in a 1-a daca ii dai drumul de la 3000+ ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:15 AM |