![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa pun M30B25 in locul dieselului. Am masina intreaga 525i pe care o dezmembrez si care o sa-mi dea cam tot ce trebuie. Cu siguranta vor fi niste probleme pe care incerc sa le prevad.
1. Servofrana la toate E28 cu M30 pare sa fie hidraulica. Eu vreau sa raman cu servo-ul cu vacuum de la td. Din cate stiu furtunul din tulumba ar trebui sa intre in admisie dar nu stiu unde ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 ![]() Daca nu, atunci unde are galeria de M30 loc pentru furtunul de servofrana? 2. Ansamblul pompa benzina + filtru e prins de doi suporti pe caroserie, prin intermediul unor mici tampoane. Problema e ca unul din suporti nu exista pe caroseria mea ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15 Ma gandeam sa dau doua gauri si sa bag suruburi spre portbagaj/sub bancheta (unde s-o nimeri), dar mi-e teama ca e fix sub o traversa mai groasa. A mai facut cineva asa ceva? Alte idei in afara de sudura? Exista ceva suruburi autofiletante care ar putea fi bagate acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ce-am mai facut la masina mea:
Pus fise Beru noi si termostat Behr. Fisele nu prea se simt, termostatul face ca temperatura sa stea aproape de jumatate, nu aproape de zona albastra ca inainte. Am dat avansul putin mai mic si merge mai frumos. Am schimbat acumulatorii din bord si curatat contactele pe-acolo. Acum merg si turometru si econometru si Service Indicators ![]() Problema cu ezitarile la relanti nu a disparut. Daca tot am turometru am vazut ca da in nas pe la 1200-1300rpm, in sarcina partiala, nu cu pedala la fund. In plus, la pornire sughita, parca se sufoca pana isi face curaj si se invarte bine. Daca apas acceleratia in acele prime momente da sa moara. Filtre, fise, bujii, capac delco, furtunase de aer noi. Nu trage aer fals. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Ce-am mai facut la masina mea: Pus fise Beru noi si termostat Behr. Fisele nu prea se simt, termostatul face ca temperatura sa stea aproape de jumatate, nu aproape de zona albastra ca inainte. Am dat avansul putin mai mic si merge mai frumos. Am schimbat acumulatorii din bord si curatat contactele pe-acolo. Acum merg si turometru si econometru si Service Indicators ![]() Problema cu ezitarile la relanti nu a disparut. Daca tot am turometru am vazut ca da in nas pe la 1200-1300rpm, in sarcina partiala, nu cu pedala la fund. In plus, la pornire sughita, parca se sufoca pana isi face curaj si se invarte bine. Daca apas acceleratia in acele prime momente da sa moara. Filtre, fise, bujii, capac delco, furtunase de aer noi. Nu trage aer fals. si fratimiu are la ix probleme de genul asta . poate va combinati la o cercetare ![]() bafta in continuare sper sa o faci sa mearga cum trebuie ca motorul se auzea f frumos in seara respectiva. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 11:44 PM |