![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Care credeti ca sunt punctele pro si contra la o trecere de la un OPEN la un LSD?
Argumente Open: Patineaza o singura roata, mentii mai usor controlul asupra masinii Argumente LSD: Patineaza amandoua, poate ca atunci cand ai pierdit aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor La accelerare in curbe, roata de pe interior poate fi pe nisip, pamant, apa, etc si pierde aderenta. Te "scoate" roata de pe asfalt Demaraj mai bun Lista ramane deschisa. Va invit sa completati la ea. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
da casca ii mai trebuie lu alex si ne vaneaza pe toti cu furia neagra ..... zic eu care eram pana asta toamna cu golf2 diesal dar care se tinea pe viraje
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:04 AM |