![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Care credeti ca sunt punctele pro si contra la o trecere de la un OPEN la un LSD?
Argumente Open: Patineaza o singura roata, mentii mai usor controlul asupra masinii Argumente LSD: Patineaza amandoua, poate ca atunci cand ai pierdit aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor La accelerare in curbe, roata de pe interior poate fi pe nisip, pamant, apa, etc si pierde aderenta. Te "scoate" roata de pe asfalt Demaraj mai bun Lista ramane deschisa. Va invit sa completati la ea. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu astepta sa curga uleiul doar pentru ca-i uzat. Daca ajunge sa curga e de la altele mai nasoale, poate.
Schimba-l si tu la Km recomandati minus o mie-doua, iar cand faci cerce nu o tine la limitare cum fac cei care se invart pe la show-uri, motorul tau poate s-o invarta si in turatii mai joase. Ontopic, ca necunoscator de LSD mi-ar fi cam teama sa merg cu el pe zapada, sau cu viteza pe umezeala, de teama ca pierde mult mai usor aderenta si inca nu stiu cat de controlabila e dupa aceea. Dar daca m-as obisnui cu unul, probabil n-as mai vrea altceva. Cam ca orice sofer care a auzit ca tractiunea spate e pericol. Pana o incearca ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Nu astepta sa curga uleiul doar pentru ca-i uzat. Daca ajunge sa curga e de la altele mai nasoale, poate. Schimba-l si tu la Km recomandati minus o mie-doua, iar cand faci cerce nu o tine la limitare cum fac cei care se invart pe la show-uri, motorul tau poate s-o invarta si in turatii mai joase. Ontopic, ca necunoscator de LSD mi-ar fi cam teama sa merg cu el pe zapada, sau cu viteza pe umezeala, de teama ca pierde mult mai usor aderenta si inca nu stiu cat de controlabila e dupa aceea. Dar daca m-as obisnui cu unul, probabil n-as mai vrea altceva. Cam ca orice sofer care a auzit ca tractiunea spate e pericol. Pana o incearca ![]() niciodata nu tin limitare...dau talpa de rigoare sa fuga fundul dupa care o tin constant in 4 5 mii maxim,eventual ma mai joc intre ture in functie de cat de tare vreau sa mi derapeze in momentul x.nu suport sa chinui motoru cu orele in 6700rpm..... eu unul sunt de parere ca o tractiune spate intrata in bucluc e ceva mai ok de adus pe calea cea buna decat una cu tractiune fatza...aia cand subvireaza... mancat esti..pe ud pe mazga etc...era sa iau cu volvoul un mare stalp ca nu a facut dreapta masina in a2a .am intrat in frana de motor spre viraj,am luat dreapta si ce-i drept m-am dat un pic la ea si s-a dus in fatza ca o sanie ratand viraju. asa e cu tractiunea spate pana te dai si te inveti..dupa aia nu mai vrei altceva...eu sincer nici de 4x4 nus asa bolnav . RWD ruleaza! -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th October 2025 - 04:19 PM |