![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Care credeti ca sunt punctele pro si contra la o trecere de la un OPEN la un LSD?
Argumente Open: Patineaza o singura roata, mentii mai usor controlul asupra masinii Argumente LSD: Patineaza amandoua, poate ca atunci cand ai pierdit aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor La accelerare in curbe, roata de pe interior poate fi pe nisip, pamant, apa, etc si pierde aderenta. Te "scoate" roata de pe asfalt Demaraj mai bun Lista ramane deschisa. Va invit sa completati la ea. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
subscriu! nu vad nici un dezavantaj.simti mult mai bine masina ca trag ambele la fel nu diferit si nu are ce sa te surprinda(cand pleaca fundul pleaca incet intr-o parte,nu brusc ca la open, si e controlabil ),pe curbe sta muult mai bine,pe ud la fel e muult mai controlabil ca un diff open cu toate ca pleaca muult mai repede intr-o parte ,cand pleaca iei picioru de pe gaz eventual dai treapta superioara da usor ca altfel te duci ....plus iarna nu ramai in zapezi sa chemi juma de bloc sa te scoata ...eu am intrat la mine pe strada toata iarna cu ea fara cele 3 zile de zapada de 100 de km inaltime
![]() ![]() ![]() off topic :am facut ceva cerce iarna asta...sa ma uit la ulei ?sa il schimb ?nu curge nu nimic.care sunt semnele cand se duce ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:48 AM |