![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Care credeti ca sunt punctele pro si contra la o trecere de la un OPEN la un LSD?
Argumente Open: Patineaza o singura roata, mentii mai usor controlul asupra masinii Argumente LSD: Patineaza amandoua, poate ca atunci cand ai pierdit aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor La accelerare in curbe, roata de pe interior poate fi pe nisip, pamant, apa, etc si pierde aderenta. Te "scoate" roata de pe asfalt Demaraj mai bun Lista ramane deschisa. Va invit sa completati la ea. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu as baga ca dezavantaj faptul ca masina fuge mai repede de spate si pt un sofer neexperimentat nu e chiar usor de controlat.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
eu as baga ca dezavantaj faptul ca masina fuge mai repede de spate si pt un sofer neexperimentat nu e chiar usor de controlat. Da. Dupa cum am zis si eu mai sus "poate ca atunci cand ai pierdut aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor". Stiu ca acesta e si punctul de vedere al lui Bart. Alt "neajuns" al LSD? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Stiu ca acesta e si punctul de vedere al lui Bart. Cred ca aici si cutie automata mai adauge surprize. Odata in acceleratie sau cand schimbe cutie viteze e mai greu de oprit tractiune cand incepe derapaj, ca nu este ambreiaj.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Cred ca aici si cutie automata mai adauge surprize. Odata in acceleratie sau cand schimbe cutie viteze e mai greu de oprit tractiune cand incepe derapaj, ca nu este ambreiaj.. M-am gandit si la asta. N uam trecut-o in lista deoarece ai o posibilitate. Fiind in treptele 1 sau 2 sau D (in cazul meu) am varianta de a impinge brusc si repede maneta de la schimbator cat de in fata merge ea. Dupa D, inspre inainte, urmeaza N. Schimbatorul se opreste in pozitia N. Nu are nicicum posibilitatea de a trece de N si sa se opreasca in R. ca sa poti trece din N in R trebuie tinuta clapeta aia mica de sub schimbator. Deci, teoretic, poti opri derapajul pur si simplu scotand din viteza. Probabil ca iti ia cam acelasi timp sa pui mana pe schimbator si sa il impingi in fata ca si cum ai pune piciorul si ai apasa pedala de ambreiaj. Debreierea se face, ca in cazul ambreiajului, instant. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:05 AM |