![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa pun M30B25 in locul dieselului. Am masina intreaga 525i pe care o dezmembrez si care o sa-mi dea cam tot ce trebuie. Cu siguranta vor fi niste probleme pe care incerc sa le prevad.
1. Servofrana la toate E28 cu M30 pare sa fie hidraulica. Eu vreau sa raman cu servo-ul cu vacuum de la td. Din cate stiu furtunul din tulumba ar trebui sa intre in admisie dar nu stiu unde ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 ![]() Daca nu, atunci unde are galeria de M30 loc pentru furtunul de servofrana? 2. Ansamblul pompa benzina + filtru e prins de doi suporti pe caroserie, prin intermediul unor mici tampoane. Problema e ca unul din suporti nu exista pe caroseria mea ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15 Ma gandeam sa dau doua gauri si sa bag suruburi spre portbagaj/sub bancheta (unde s-o nimeri), dar mi-e teama ca e fix sub o traversa mai groasa. A mai facut cineva asa ceva? Alte idei in afara de sudura? Exista ceva suruburi autofiletante care ar putea fi bagate acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Gata, vineri noapte am plecat cu ea
![]() Pana sa fie gata am mai avut surprize cu cardanul care era cam scurt, un inel de esapament cu diametru cam mare etc. Plus ca oboseala isi spunea cuvantul. Dar le-am rezolvat pe toate, tiganindu-le mai mult sau mai putin. Chiar cand ma pregateam sa-i dau prima cheie a aparut si ionusunt pe-acolo. L-am stropit putin cu benzina - intai am scos aproape un litru cu pompa, dupa care am conectat furtunul la rampa de injectoare. A pornit din prima ![]() Si-apoi au urmat micile surprize: - la scurt timp dupa pornire a inceput sa oscileze iar turatia, enervant rau. Dimineata am dat avansul (prea) mic si s-a rezolvat. - dupa care am lasat masina cu motorul pornit si-a fiert ![]() - motorul totusi nu tragea si se ineca daca apasam acceleratia. Am gasit ca bujiile erau atat de mancate ca aveau distanta 1.3-1.4 fata de 0.7 care stiu ca-i normal. Le-am curatat, micsorat distanta la 0.5-0.6 si-am plecat la drum. - tot nu tragea, nu avea vlaga. Am oprit, i-am dat avans. Din clipa asta motorul s-a simtit cam la capacitatea lui. Au mai urmat mici reglaje la avans, vor urma si altele, dar e ok. - temperatura apei sta cam la sfert, nu urca la jumatate. De studiat. Mai suspectez ca partea grafitata de la debitmetru e dusa pe portiunea in care sta acul la viteza de croaziera, asa ca probabil o sa desigilez capacul. Am avut ghinion cu cutia, intra greu in viteza ![]() Dupa primii 750 km sunt foarte multumit, consumul de ~11 la suta mi se pare corect. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bravo. Dupa ata munca e bine ca ai rezolvat-o pana la urma. Ai dat be baut?
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 12:21 PM |