![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Asa..in afara de problema cu care ma confrunt acum, sunt foarte incantat de masina...este tot ce mi-am dorit...si un strop de putere acolo si confort si dotari si silentiozitate...
Alte detalii despre masina...este fabricata in februarie 2002 si tipul de la care am luat-o a cumparat-o din Germania in februarie 2003 cu 25000euro de la un dealer BMW din orasul Konstanz...avea masina in acel moment la bord 1025km...acum are 93000km...am toate cartile de service si toate facturile de la dealer...facturile cu dotarile masinii cum a iesit ea din fabrica si cu optiunile etc....pana acum s-a facut service-ul la ea numai la filaret, ultimul schimb de ulei a fost acum 3000km....eu am dat pe ea 10600euro. In rest ce sa zic, urmeaza sa o bag la o cosmetizare generala interior si exterior ca sa scap de zgarieturi si de petele din ea, urmeaza sa ii mai comand cate ceva ca sa fie masina frumusica si originala pana la capat si bineinteles sa rezolv problema cu dsc-ul...poze o sa mai fac azi si o sa le pun pe forum. -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:41 AM |