![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Din jentile ce le-am luat, 2 sunt indoite. Nu grav... Erau pe o parte a masinii "donatoare" fata si spate si au muscat o groapa crunta.
Atasez poze. Cu ocazua asta le vedeti si voi.... Cat despre indreptat, ma costa undeva cam la 150 lei. Ramane de vazut cat de drepte vor iesi. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Una din jantele de pe masina mea e indreptata la cald de fostul proprietar, am vazut cand am schimbat anvelopele. A fost lovita bine de tot probabil, dar e indreptata bine. Deci sanse sunt sa iasa bine.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Una din jantele de pe masina mea e indreptata la cald de fostul proprietar, am vazut cand am schimbat anvelopele. A fost lovita bine de tot probabil, dar e indreptata bine. Deci sanse sunt sa iasa bine. ![]() Azi dimineata la 8 eram in fata portii la firma respectiva. S-a uitat omu` la jenti si a tot bombanit el ceva p-acolo... La ora 14 astept sa ma sune sa ma duc dupa ele. 80 lei / buc Din cate am inteles, acolo la firma sunt cam cei mai buni din Cluj. Eu stiu de 4 locuri diferite unde indreapta jenti si toata lumea ii lauda pe astia unde le-am dus eu. Sa vedem... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Din cate am inteles, acolo la firma sunt cam cei mai buni din Cluj. Fostul proprietar al masinii mele e din Cluj, desi sunt sanse mari ca acela sa fie atelierul unde a indreptat janta. Si cea de la roata de rezerva a avut o problema, a fost fisurata si am inteles ca e sudata. N-am folosit-o pana acum, dar avand in vedere ca are presiune mare nu cred sa fie ceva in neregula la ea. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 10:01 AM |