![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
Am un 316i din 93 si cand l-am luat am vazut ca nu prea se omoara cu caldura. Practic, fiind frig apa abia trecea un pic de albastru. Mi-am zis ca nu are termostat. Am facut cu ea vreo 400 de km apoi am vrut sa-i pun termostat. Surprise! Cand am desfacut "saxofonul" de plastic unde e montat termostatul, acesta chiar era prezent numai ca avea o problema: urechile care il tin agatat in acel "saxofon" erau rupte si probabil cazusera in blocul motor, iar termostatul statea agatat in axul sau central. Aici intervine alta nebuloasa: am dat termostatul jos ca sa nu se duca si el in bloc si am montat totul la loc, in asteptarea pieselor necesare. Numai ca acum, motorul se supraincalzeste pana-n rosu. Ce mama...?! FARA termostat urca temperatura? Nu stiu ce sa mai inteleg...poate ma dumiriti. Merci in avans.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Teoretic, racirea e mai proasta fara termostat, pentru ca apa trece si direct inapoi in motor dar si prin radiator. Radiatorul fiind mai restrictiv, cea mai multa apa va trece inapoi in motor fara sa fie racita. Totusi, n-am vazut pana acum motor sa se incinga doar din cauza lipsei termostatului.
Radiatorul cum e, nu-i infundat pe exterior si/sau interior? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 08:50 PM |