![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (TiL) de ce indicatorul de temperatura arata cam jumatate din temperatura reala? Unii ar zice ca e din cauza acumulatorilor.
Este posibil sa fie acumulatorii de vina, dar improbabil. Cand acumulatorii sunt dusi o iau razna indicatorul de service, turometrul si indicatorul de consum instantaneu. Dar nu garantez ca nu influenteaza si alte indicatoare din bord. Mai probabil, ai contacte oxidate. Demonteaza toate indicatoarele de pe placa cu circuite imprimate, curata temeinic contactele, curata si conectorii din spatele bordului. Mai curata contactul dintre cablul si senzorul de temperatura. Daca si dupa aceea mai ai acceasi problema, suspecteaza senzorul. Sau poate termostatul ![]() Cam toata instalatia electrica de la E28 isi tradeaza vechimea conceptiei. Oxideaza foarte des la contacte - indiferent unde ar fi acestea. Inclusiv sigurantele (care sunt ca la Dacia 1300) oxideaza des in soclurile lor. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 04:47 AM |