![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci, de E12 (nu care merge pe e12). Sa aiba kilometrajul pe cablu.
Stiu ca e greu de gasit, dar sper. Si un diferential autoblocant cu raport 3,64 de preferat. Idea e sa mearga pe un M30B25 cu cv 5+1 , cu treapta 5 demultiplicata/over drive/economic. Mai merita mentionat ca le vreau in stare cat mai buna??? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Azi, m-am inarmat cu scule si rabdare incercand sa lamuresc care-s rapoartele celor grupuri pe care le am si daca sunt LSD sau Open. Amandoua sunt Open si au urmatoarele rapoarte: cel de pe e28, -3,64, iar cel de 735IA,-3,25. Imi pare rau, daca am indus pe cineva in eroare.....
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 07:46 PM |