![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Incet, incet vad ca vine primavara. Ceea ce inseamna ca ma voi apuca de lucru la schimbat cutia de viteze.
Motorul e un M30B25 cu cutie automata ZF 3hp22 (3 trepte + marsarier); treapta 3 are 1:1 Intrebarea e: daca pun o cutie manuala de 5+1 de pe un e28 M30B25... ar trebui sa schimb si diferentialul?? Banuiesc ca asta pe care il am eu e gandit pt cutia automata, nu? Ce s-ar putea intampla daca as lasa grupul care e pe masina? Pierd din acceleratie? Prea turat in a 5-a? Nu o sa traga bine masina in anumite trepte? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De-asta intreb si eu, ca multi zic: vezi daca desfaci imbinarea dintre cele doua parti marcheaza pozitia exacta in care veneau imbinate, ca sa le pui exact la fel.
Caz in care schimbarea uneia dintre componente cere echilibrarea ansamblului. Nu stiu cum e de fapt, cineva care are experienta cu de-astea ar trebui sa spuna. Deci intrebarea e: se echilibreaza cardanele in ansamblu sau doar pe componente? Cazul doi ar fi mai fericit. Ma intereseaza, ca urmeaza sa schimb motorul si probabil trebuie umblat si la cardan. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Sa revenim un pic:
manole74 spune: Am un grup de 3,45, sper ca autoblocant, de pe un E23. Daca te ajuta cu ceva........ Eu zic: In mod normal, ca raport imi e "aproape" bun. Au fost e12 cu raport 3,45. Cele cu M30B28 si B30. De ex., e23 M30B28 a avut autoblocant si/sau open cu ambele rapoarte, adica 3,64 si 3,45... Am 2 intrebari: 1. Ce implica mai exact diferenta asta de raport, de la 3,64 la 3,45? 2. Grupul de e23 e asemanator ca montare? Adica pot sa il dau al meu de e12 jos si sa pun direct cel de e23 sau implica modificari? P.S. Am 2 post-uri asemanatoare: Unul aici, fiindca vreau sa se continue discutia pe partea tehnica si unul la vanzari / cumparari piese sau accesorii BMW, acolo discutia continuand pe tema vanzarii. Sper ca e ok asa. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 06:43 AM |