![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci, de E12 (nu care merge pe e12). Sa aiba kilometrajul pe cablu.
Stiu ca e greu de gasit, dar sper. Si un diferential autoblocant cu raport 3,64 de preferat. Idea e sa mearga pe un M30B25 cu cv 5+1 , cu treapta 5 demultiplicata/over drive/economic. Mai merita mentionat ca le vreau in stare cat mai buna??? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
AM un grup de 3,45, sper ca autoblocant, de pe un E23. Daca te ajuta cu ceva........
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
AM un grup de 3,45, sper ca autoblocant, de pe un E23. Daca te ajuta cu ceva........ Ma documentez si te anunt. Cum pot stii daca e autoblocant sau nu? Daca e open, nu are nici un sens. Al meu e open si e foarte OK. In mod normal, ca raport imi e "aproape" bun. Au fost e12 cu raport 3,45. Cele cu M30B28 si B30. De ex., e23 728i a avut autoblocant si/sau open cu ambele rapoarte, adica 3,64 si 3,45... Nu stiu daca sunt asemanatoare ca montare. Adica pot sa il dau al meu de e12 jos si sa pun direct cel de e23 sau implica modificari? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:37 AM |