![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
De vreo 2 saptamāni sta degeaba in parcare, in ultima perioada nu mai am timp mai deloc sa ma bucur de ea..
Oscilez intre tentatia unui gānd maret (turbo ![]() Ar īnsemna insa sa ramān cu 3 masini (pisica, RAV-ul si Golf-ul de la firma) + eventual si un motor.. cred ca e un pic prea mult.. So, despre ce vorbim: 325i din '92, 192CP, ~202.000km - intrata in tara in 1996, eu sunt al doilea proprietar - am luat-o in vara lui 2005 - vopsea originala - garantia faptului ca nu a avut accidente - kilometrii sunt reali, e putin probabil ca fostul proprietar sa fi dat km inapoi dupa ce a fost a lui 9 ani, iar io stiu ca nu am facut-o ![]() - ASC - nu am mai auzit pe nimeni sa aiba ASC pe un E36 din '92 - LSD - in momentul de fata este cel 2.65:1, mai am inca un LSD 3.25:1 pe care cel mai probabil o sa il montez zilele astea - OBC cu check control - AC dual zone - trapa electrica cu 2 pozitii - inchidere centralizata + alarma - cotiera - CD-player original - geamuri electrice fata, oglinzi incalzite (am vreo 4 oglinzi) - gume de iarna Michelin Alpin + 2 gume de vara 205/55.15 Am incercat un mic tuning - faruri, proiectoare, stopuri In-Pro; stopurile + semnalele originale inca le mai am, asa ca cine nu e incāntat de astea clare le poate skimba la loc; proiectoarele originale au fost furate.. Am skimbat piesele care incepusera sa simta oboseala timpului: pivoti fata + bielete directie + capete bara (refacuta geometria), amortizoare spate + flanse (amortizoarele fata sunt refacute dar sunt beton - la propriu ![]() Sunt inca piese originale pe care nu a trebuit sa le skimb (pe spate in principal) - care atesta inca o data ca acei km chiar sunt reali Legat de pret.. hmm.. acum o luna nici nu as fi conceput sa o dau sub 6500E Odata cu noua taxa probabil ca preturile vor mai scadea - nu cu mult insa, RAR-ul 'stie' ca M50-ul este NON-euro si nu cred ca va skimba asta prea curand; in cazul asta taxa pt o masina adusa din afara ar fi undeva intre 2000-2500E, nu mai stiu exact Asa ca pornim de la suma asta cu 'negocierile' ![]() Cam atat.. ce sa mai zic, stiu ca imi va parea rau daca o sa dau masina, inca nu sunt 100% hotarat, poate ca o sa aleg 'calea turbo', poate nu.. o sa vedem P.S. O parte din poze sunt mai veki, o sa fac mail multe poze zilele astea dupa ce o spal -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
S-a dat..
![]() Noul proprietar e un baietas de bani gata si am inteles ca deja s-a apucat de drifturi si burnout-uri!! ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
S-a dat.. ![]() Noul proprietar e un baietas de bani gata si am inteles ca deja s-a apucat de drifturi si burnout-uri!! ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:01 PM |