![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
325ix, 171cai, 4x4 permanent, 1986
Itp valabil pana in iunie 2008 Servodirectie Abs – nu functioneaza. A functionat cateva luni, dar nici nu m-am chinuit sa il repar cand s-a stricat pt ca e foarte aiurea ABS-ul la modelele vechi. Lungeste extrem de mult distanta de franare pe uscat. Perdeluta spate Scaune sport Bancheta cu cotiera Trapa manuala Faruri cu lupa Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj pe 15” Eleron si spoiler spate de mtech 1.. spoiler fata nu am gasit, iar pragurile nu le-am cautat pt ca le am pe cele din kitul de ix care imi plac mult mai mult. Cauciucuri de vara 195/50/15 continental premium contact Cauciucuri de iarna (doar 3, unul l-am taiat de curand) 205/50/15 pneus Mp3-player sony xplod + boxe fata/spate sony xplod Nu ma intrebati nr de km pt ca: 1. nu stiu cat mai conteaza la o masina veche, si 2. am schimbat ceasurile. Daca va incalzeste cu ceva acum indica ~202.000km Eu o am din 2003 si pana acum am facut cam 40.000km cu ea. Motorul este facut acum ~2 ani Ambreiajul schimbat acum 1 an. Masina a suferit o ca reparatie capitala in vara-toamna anului trecut. Am facut tinichigeria complet si am vopsit-o. Am dat putin peste 1500E pe toata treaba asta. Ce am schimbat de curand: pivoti si capete de bara (maxim 1000km) discuri fata Ate power disc, spate zimmerman, placute fata-spate (nu mai situ ce marca sunt) – maxim 500km am cu ele. Bujii denso.. tot cam 500km La masina mai trebuie facute cateva chestii, care n-am apucat sa le fac dupa ce am scos-o din service din cauza timpului sau a vremii -Pe fata nu are spoiler si nici proiectoarele montate (le am, dar sunt crapate). Nu le-am pus pt ca am asteptat sa fac rost de un spoiler si tot trebuiau date jos. -Trebuie schimbate uleiurile din cutia de viteze, cutia de transfer, diferential fata+spate, lichidu de frana, antigelul. Le am pe toate acasa dar nu am avut timp sa le schimb. -Trapa nu stiu ce are de nu mai merge. Inainte sa o demontez n-am avut nici o problema cu ea. -Kitul de ix (praguri si ornamentele aripilor) trebuie puse pe masina, dar nu le-am pus pt ca trebuie lipite si cu vremea asta... -trebuie schimbat cilindrul de la ambreiaj. Il am. Pret daca ii repar eu toate cele de mai sus – 4000E Pret daca o dau asa – 3800E (mai mult de 200E nu costa schimbu de lichide, lipitul unor praguri si schimbatul unui cilindru de ambreiaj) O sa-i fac niste poze dupa ce o spal. Astea sunt de prin decembrie. Jantele cu care se vinde sunt cele negre (cele 2 poze sunt mai vechi, inainte de a vopsi masina). Alea de pe masina erau imprumutate si sunt pe 14. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
ca un up .... si eu am avut masina mea la vanzare pt 1 luna de zile ( un e36 325i ) mie mi s-au aprins calcaiele dupa e36 325tds cabrio + hardtop, o masina dupa care plang si acum, dar asta e viata, ce sa ii faci, lucrurile mari le rezolvi cu greu .
Vazand mai sus faza cu " tunatul " am patit si eu tot asa cu un " posibil " client, care compara masina mea cu un compact 318i adus din italia, cu un eleron cat MARELE ZID CHINEZESC, cu bara fata din fibra ( copie dupa M3 E46 ), cu stopurile afumate cu bricheta, praguri din tabla si tot felul de tuning dasta " italienesc " mai latin asa . Vastele cunostinte despre pisica ale acelui cumparator erau asa, pai tu vrei sa iei 5000 EUR pe masina ta cand eu am gasit la 5000 EUR masini preparate, intrebarea mea era cum erau preparate ? .... vroia sa imi ofere 4000 euro pe ea .. l-am refuzat politicos !@#%&#% si am trecut peste . Chiar e dragut ursul, mi-as fi luat un IX pt plimbarile la munte, dar acum am alte planuri, investitii majore in pisica ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ca un up .... si eu am avut masina mea la vanzare pt 1 luna de zile ( un e36 325i ) mie mi s-au aprins calcaiele dupa e36 325tds cabrio + hardtop, o masina dupa care plang si acum, dar asta e viata, ce sa ii faci, lucrurile mari le rezolvi cu greu . Vazand mai sus faza cu " tunatul " am patit si eu tot asa cu un " posibil " client, care compara masina mea cu un compact 318i adus din italia, cu un eleron cat MARELE ZID CHINEZESC, cu bara fata din fibra ( copie dupa M3 E46 ), cu stopurile afumate cu bricheta, praguri din tabla si tot felul de tuning dasta " italienesc " mai latin asa . Vastele cunostinte despre pisica ale acelui cumparator erau asa, pai tu vrei sa iei 5000 EUR pe masina ta cand eu am gasit la 5000 EUR masini preparate, intrebarea mea era cum erau preparate ? .... vroia sa imi ofere 4000 euro pe ea .. l-am refuzat politicos !@#%&#% si am trecut peste . Chiar e dragut ursul, mi-as fi luat un IX pt plimbarile la munte, dar acum am alte planuri, investitii majore in pisica ![]() 325tds cabrio ? nu cred ca a existat pe vremea aia tractor decapotabil .era facut ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:34 PM |