![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Incet, incet vad ca vine primavara. Ceea ce inseamna ca ma voi apuca de lucru la schimbat cutia de viteze.
Motorul e un M30B25 cu cutie automata ZF 3hp22 (3 trepte + marsarier); treapta 3 are 1:1 Intrebarea e: daca pun o cutie manuala de 5+1 de pe un e28 M30B25... ar trebui sa schimb si diferentialul?? Banuiesc ca asta pe care il am eu e gandit pt cutia automata, nu? Ce s-ar putea intampla daca as lasa grupul care e pe masina? Pierd din acceleratie? Prea turat in a 5-a? Nu o sa traga bine masina in anumite trepte? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la e23 de ex, la trecerea de la automata la manuala nu trebuie prelungit deloc nici o bucata din cardan, doar se schimba prima parte care e mai lunga de la manuala decat la automata (cutia manuala e mai scurta), merita sa incerci, eu personal nu cred ca trebuie lungit nimic
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
la e23 de ex, la trecerea de la automata la manuala nu trebuie prelungit deloc nici o bucata din cardan, doar se schimba prima parte care e mai lunga de la manuala decat la automata (cutia manuala e mai scurta), merita sa incerci, eu personal nu cred ca trebuie lungit nimic Spune-mi te rog, mai multe despre schimbarea cutiei la e23. Toate e23 au bloc M30, in afara de un 745i cu bloc S38. Ce cutie avea? Ce cutie s-a pus? Daca era M30 cu cutie ZF 3hp22 (ca la mine) si s-a pus cutie de M30 in 5+1 trepte (ca la mine), atunci poate am noroc si nu trebuie modificata a doua 1/2 de cardan. P.S. Sunt aproape sigur ca pe e23 era automata ZF 4hp22... Avea 3+1 sau 4+1 trepte automata? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Iar va stresez:
Daca as vrea sa schimb si diferential, sa pun un autoblocant, ce caracteristici ar trebui sa aiba? Stiu ca poate sa fie 25% sau 40% blocant. Dar ce fel de raport? Al meu, care e acuma pe masina, are 3,64 daca nu ma insel... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 11:10 PM |