![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Incet, incet vad ca vine primavara. Ceea ce inseamna ca ma voi apuca de lucru la schimbat cutia de viteze.
Motorul e un M30B25 cu cutie automata ZF 3hp22 (3 trepte + marsarier); treapta 3 are 1:1 Intrebarea e: daca pun o cutie manuala de 5+1 de pe un e28 M30B25... ar trebui sa schimb si diferentialul?? Banuiesc ca asta pe care il am eu e gandit pt cutia automata, nu? Ce s-ar putea intampla daca as lasa grupul care e pe masina? Pierd din acceleratie? Prea turat in a 5-a? Nu o sa traga bine masina in anumite trepte? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic ca o sa fie OK cu difful pe care il ai, chiar o sa simti o anumita economie de carburant la drum , poate chiar si in oras
de regula cutiile in 5 de M30 (nu sport) au tr4 1;1 si tr 5 0.83, deci iti trebuie o cutie in 5 pt M30 (525/528/535/728/732/733/735 etc) dar o sa-ti trebuiasca si cardan (sau cel putin partea din fata a cardanului) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
eu zic ca o sa fie OK cu difful pe care il ai, chiar o sa simti o anumita economie de carburant la drum , poate chiar si in oras de regula cutiile in 5 de M30 (nu sport) au tr4 1;1 si tr 5 0.83, deci iti trebuie o cutie in 5 pt M30 (525/528/535/728/732/733/735 etc) dar o sa-ti trebuiasca si cardan (sau cel putin partea din fata a cardanului) Am: cutie + prima 1/2 cardan, volanta, kit ambreiaj, pedalier, pompa ambreiaj principala si cilindrul receptor (Rezervorul lichidului de frana e prevazut cu un stutz la care trebuie taiat capatul pt a pune furtun) Am nevoie: timonerie Intrebare: jumatatea din spate de cardan, cea care ramane, am inteles ca trebuie taiata si lungita? se schimba distanta de la cutie la diferential? Cum se poate lungi dar sa fie si bine echilibrata, sa nu imi apara vibratii de la forta centrifuga? Taiat si apoi sudura? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am: cutie + prima 1/2 cardan, volanta, kit ambreiaj, pedalier, pompa ambreiaj principala si cilindrul receptor (Rezervorul lichidului de frana e prevazut cu un stutz la care trebuie taiat capatul pt a pune furtun) Am nevoie: timonerie Intrebare: jumatatea din spate de cardan, cea care ramane, am inteles ca trebuie taiata si lungita? se schimba distanta de la cutie la diferential? Cum se poate lungi dar sa fie si bine echilibrata, sa nu imi apara vibratii de la forta centrifuga? Taiat si apoi sudura? Si daca nu trebuie prelungit cardan trebuie echilibrata, ca cardan pe masina este echilibrata cand e complet. Schimbi ceva acolo, faci echilibrare. Echilibare e cum e la roti, din cat am vazut, adica sa pune placute metalice pe cardan in locuri specifice pana cand e echilibrat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 09:32 AM |