![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Incet, incet vad ca vine primavara. Ceea ce inseamna ca ma voi apuca de lucru la schimbat cutia de viteze.
Motorul e un M30B25 cu cutie automata ZF 3hp22 (3 trepte + marsarier); treapta 3 are 1:1 Intrebarea e: daca pun o cutie manuala de 5+1 de pe un e28 M30B25... ar trebui sa schimb si diferentialul?? Banuiesc ca asta pe care il am eu e gandit pt cutia automata, nu? Ce s-ar putea intampla daca as lasa grupul care e pe masina? Pierd din acceleratie? Prea turat in a 5-a? Nu o sa traga bine masina in anumite trepte? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic ca o sa fie OK cu difful pe care il ai, chiar o sa simti o anumita economie de carburant la drum , poate chiar si in oras
de regula cutiile in 5 de M30 (nu sport) au tr4 1;1 si tr 5 0.83, deci iti trebuie o cutie in 5 pt M30 (525/528/535/728/732/733/735 etc) dar o sa-ti trebuiasca si cardan (sau cel putin partea din fata a cardanului) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 05:14 PM |