![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dupa cum am spus si la "masina mea",mam hotarat sa pun la mine la e12 fusta fata Zender(cel putin Zender stiu ca e).problema ar fi ca,fostul proprietar nu a fost asa dus la biserica si i-a dat 2 gauri ciobanesti in colturi,cele incercuite,unde cred ca a vrut sa bage semnalizari.acum mie imi ramane sa le astup,si o idee cred ca am,sa pun pe dinauntru 2 tablite,eventual prinse cu holsuruburi taiate la nivel pe dinafara,apoi gaura de 3-4 mm adancime(sau cat e grosimea fustei) sa o umplu cu fibra de chit iar finisarea finala cu chit poliesteric galben normal.sau ma sfatuiti ca sa umplu acolo peste tablita tot cu chit normal fara fibra?
......sau de ce nu astept alte sugestii cum sa repar gaurile acelea. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
![]() daca e din plastic fusta....si sunt aproape sigur ca e din plastic iti zic eu o metoda mai simpla si mai buna decat cea cu tabla si holsuruburi ....da tio zic pe mess ca e mult de explicat ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 01:55 PM |