![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Incet, incet vad ca vine primavara. Ceea ce inseamna ca ma voi apuca de lucru la schimbat cutia de viteze.
Motorul e un M30B25 cu cutie automata ZF 3hp22 (3 trepte + marsarier); treapta 3 are 1:1 Intrebarea e: daca pun o cutie manuala de 5+1 de pe un e28 M30B25... ar trebui sa schimb si diferentialul?? Banuiesc ca asta pe care il am eu e gandit pt cutia automata, nu? Ce s-ar putea intampla daca as lasa grupul care e pe masina? Pierd din acceleratie? Prea turat in a 5-a? Nu o sa traga bine masina in anumite trepte? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Daca in treapta 3, ultima, raportul e 1:1 ar terbui sa fie in regula diferentialul. In general cutiile manuale in 5 trepte au tot 1:1 raportul in treapta 5, deci foarte probabil sa ai noroc si sa nu trebuiasca sa-l schimbi.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Daca in treapta 3, ultima, raportul e 1:1 ar terbui sa fie in regula diferentialul. In general cutiile manuale in 5 trepte au tot 1:1 raportul in treapta 5, deci foarte probabil sa ai noroc si sa nu trebuiasca sa-l schimbi. Eu stiam ca, in general, cele mai raspandite cutii 5+1 au in treapta 4 raport 1:1 si treapta 5 e demultiplicata, pt economie de carburant (0,xx) Cutiile de 5 cu raport 1:1 sunt mai rare, sunt cele sport cu close ratio (dupa cum spune si Bart) -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Stie careva ce alte surprize m-ar putea pandi?
De ex., imi spunea cineva ca s-ar putea sa trabuiasca schimbat electromotorul. Si altcineva spunea ca se poate ca suportii de cutie sa nu fie la fel intre automata si manuala. Chestiile de genul prima jumatate de cardan, flansa de legatura de la cardan, etc, astea le stiu. Si mai trebuie sa aflu care e faza cu contactul: cutia automata nu ma lasa sa pornesc motorul decat daca cutia e in P sau in N. Am de facut ceva modificari la contact? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 10:10 AM |