![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am inteles, ca MTJul are 450cp pe stand
![]() stiu doar ca are motor M 106 caruia ii stiu potentialul ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Daca asa arata supapele care au fost pe motorul tau i 2 alternative -- a mancat ff mult cox sau motorul tau este pachet (chiar M sportiv), cred ca alea mai topite is cele de evacuare si s-au facut asa de la Nitro, iar cele de admisie sa pare ca nu mai inchideau bine la cum arata sau eventual nu mai etansau corect. Spor la munca
|
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Daca asa arata supapele care au fost pe motorul tau i 2 alternative -- a mancat ff mult cox sau motorul tau este pachet (chiar M sportiv), cred ca alea mai topite is cele de evacuare si s-au facut asa de la Nitro, iar cele de admisie sa pare ca nu mai inchideau bine la cum arata sau eventual nu mai etansau corect. Spor la munca pai cox mult e clar ca a mancat ca este m,am pus poze numai cu cele de evacuare-cele de admisie sunt mult mai mari,la ce anume te referi cand spui ca erau topite?merci...de inchis cum trebuie e clar ca nu mai inchideau ca motorul a fost prima data desfacut acum de mine si e ceva timp din 1991 si pana in 2007 si 205.000 km parcursi!?!?!?!.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:47 PM |