![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale.
Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali 1. Eu pornesc motorul si dupa vreo 2 minute o scot din garaj si plec. Cutia e automata, deci daca ma duc fin cu ea, schimba treptele cam la 2000 rpm. Ceea ce-i numa bine. La fel fac si vara. 2. Toata lumea se plange ca ii creste consumul iarna. Mie imi scade, findca termostatul vechi era stricat si mtoorul mergea rece. Acum motorul merge la temperatura optima, deci consumul scade. ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:44 AM |