![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale.
Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 31-December 07 Member No.: 1,389 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale. Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! pai sa itzi explic un motor din fabrica ii calculat sa lucreze la o temperatura care ei o considera ideala pe fortza consum shi etc iarna cand tuh pornesti bmw(diavolu) motoru acestuia este la o temperatura de minus x grade.e puterea motorului nu o sa fie de 150 de cai pe moment deoarece nu lucra la temperatura lui ideala.deci el merge chinuit pana ajunge la temperatura lui.cand el se chinuie el are nevoie de o mai mare concentratzie de conbustibil in amestecu de aer si benzina.sau mai exista posibilitatzi la motoarele diesel de ex un bmw e 39 care are si sirocol shi noh etc.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:53 AM |