IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> problema alimentare 524td
bytzu
post Jan 15 2008, 09:38 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



inainte sa dea zapada , urcand dealul la academie, mi-a murit motorul...nu mai tragea motorina; am reamorsat-o ( am dat la demaror) si a mers; apoi am spalat filtrul decantor ( de dacie); a mers...am pus lanturi, am facut pe tractorul cu ea prin nametii din bucuresti, apoi a inceput iar sa moara; am tot dat la demaror, mergea 5 min, iar se oprea...am schimbat si filtrul mare, am spalat iar decantorul. avea putina gheata in el..iar murea..ramanea fara motorina, cred ca tragea aer, ca se pana se amorsa facea bula pe furtun; am verificat atat cat am putut instalatia..nimic

maine o sa incerc sa merg cu un bidon, sa vedem ce poate fi...se poate sa fie apa care a inghetat in rezervor? dar de unde trage aer?...cred ca trebuie sa iau tot circuitul la puricat, inclusiv rezervorul..

care a mai patit? e posibil sa traga aer pe la carcasa filtrului. eu am carcasa purolator, fara pompa, cu o mufa cu 2 pini pe ea ( merge si cu ea scoasa), si aia se mai roteste cand strang sau desfac filtrul


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
bytzu
post Jan 17 2008, 02:11 PM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



si zici ca nu-i nevoie sa-l si dau os si sa-l spal? eu asa ma gandeam..oricum cred ca am o buba ceva la furtunele de sus, pt ca rezervorul e umed de motorina..a fost spalat tot sistemul asta-vara, si cred ca pe acolo trage aer, cand se infunda cu gheatza sorbul din rezervor..altfel nu-mi explic

din ce am vazut cu sticla, nu mai trage masina asa cum tragea pana acum..nu stiu care naiba o fi explicatia, dar o rezolv eu cumva,e bine ca e simpla

alta problema: becul de la indicatorul de nivel de ulei sta aprins, dupa ce am schimbat uleiul si am pus chevron 10-40 mineral; am pus ulei, s-a stins, am mers cateva zile, iar s-a aprins, am completat iar, dar nu s-a mai stins..uleiul e la nivel,,ce naiba o fi? sonda stricata sau pur si simplu blocata? a mai patit cineva asa ceva?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 01:20 PM