![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
inainte sa dea zapada , urcand dealul la academie, mi-a murit motorul...nu mai tragea motorina; am reamorsat-o ( am dat la demaror) si a mers; apoi am spalat filtrul decantor ( de dacie); a mers...am pus lanturi, am facut pe tractorul cu ea prin nametii din bucuresti, apoi a inceput iar sa moara; am tot dat la demaror, mergea 5 min, iar se oprea...am schimbat si filtrul mare, am spalat iar decantorul. avea putina gheata in el..iar murea..ramanea fara motorina, cred ca tragea aer, ca se pana se amorsa facea bula pe furtun; am verificat atat cat am putut instalatia..nimic
maine o sa incerc sa merg cu un bidon, sa vedem ce poate fi...se poate sa fie apa care a inghetat in rezervor? dar de unde trage aer?...cred ca trebuie sa iau tot circuitul la puricat, inclusiv rezervorul.. care a mai patit? e posibil sa traga aer pe la carcasa filtrului. eu am carcasa purolator, fara pompa, cu o mufa cu 2 pini pe ea ( merge si cu ea scoasa), si aia se mai roteste cand strang sau desfac filtrul -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
si zici ca nu-i nevoie sa-l si dau os si sa-l spal? eu asa ma gandeam..oricum cred ca am o buba ceva la furtunele de sus, pt ca rezervorul e umed de motorina..a fost spalat tot sistemul asta-vara, si cred ca pe acolo trage aer, cand se infunda cu gheatza sorbul din rezervor..altfel nu-mi explic
din ce am vazut cu sticla, nu mai trage masina asa cum tragea pana acum..nu stiu care naiba o fi explicatia, dar o rezolv eu cumva,e bine ca e simpla alta problema: becul de la indicatorul de nivel de ulei sta aprins, dupa ce am schimbat uleiul si am pus chevron 10-40 mineral; am pus ulei, s-a stins, am mers cateva zile, iar s-a aprins, am completat iar, dar nu s-a mai stins..uleiul e la nivel,,ce naiba o fi? sonda stricata sau pur si simplu blocata? a mai patit cineva asa ceva? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 01:20 PM |