![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
inainte sa dea zapada , urcand dealul la academie, mi-a murit motorul...nu mai tragea motorina; am reamorsat-o ( am dat la demaror) si a mers; apoi am spalat filtrul decantor ( de dacie); a mers...am pus lanturi, am facut pe tractorul cu ea prin nametii din bucuresti, apoi a inceput iar sa moara; am tot dat la demaror, mergea 5 min, iar se oprea...am schimbat si filtrul mare, am spalat iar decantorul. avea putina gheata in el..iar murea..ramanea fara motorina, cred ca tragea aer, ca se pana se amorsa facea bula pe furtun; am verificat atat cat am putut instalatia..nimic
maine o sa incerc sa merg cu un bidon, sa vedem ce poate fi...se poate sa fie apa care a inghetat in rezervor? dar de unde trage aer?...cred ca trebuie sa iau tot circuitul la puricat, inclusiv rezervorul.. care a mai patit? e posibil sa traga aer pe la carcasa filtrului. eu am carcasa purolator, fara pompa, cu o mufa cu 2 pini pe ea ( merge si cu ea scoasa), si aia se mai roteste cand strang sau desfac filtrul -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
boala se mai poate datora si faptului ca nu au fost folosite suruburile de purjare ale rezervoarelor...si faptului ca un rezervor tinut gol , sau cu putin combustibil , face condens...
Vad ca e boala de iarna. Motorina de rahat!!!!!! Sambata ma apuc de demontat. Pana atunci nu am cand, lucrez pana seara.Am cumparat si filtru de motorina, nou. Sa vedem. inainte sa montezi filtrul nou lasa-l pe un calorifer functional vreo 12 ore , cu toate capacele , dopurile scoase . cind cobori sa-l montezi , sa-l dai inainte pe cel vechi jos si apoi sa-l aduci pe cel nou , transport in punga inchisa ca trage umiditate...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
boala se mai poate datora si faptului ca nu au fost folosite suruburile de purjare ale rezervoarelor...si faptului ca un rezervor tinut gol , sau cu putin combustibil , face condens...inainte sa montezi filtrul nou lasa-l pe un calorifer functional vreo 12 ore , cu toate capacele , dopurile scoase . cind cobori sa-l montezi , sa-l dai inainte pe cel vechi jos si apoi sa-l aduci pe cel nou , transport in punga inchisa ca trage umiditate... Multumiri pt sfaturi!!!!!! O sa tin cont de ele si sper ca si restul. -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Multumiri pt sfaturi!!!!!! O sa tin cont de ele si sper ca si restul. ungeti stuturile cu putin ulei / unsoare grafitat la montaj . ca sa golesti f bine rezervorul ridica / urca roata stg fata pe ceva de vreo 15 cm inaltime . atentie la surub / dop , bateti in el usor cu un ciocan de 200gr , NEAPARAT la montaj unsoare cu grafit / cupru pe filet . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 04:35 PM |