IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> problema alimentare 524td
bytzu
post Jan 15 2008, 09:38 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



inainte sa dea zapada , urcand dealul la academie, mi-a murit motorul...nu mai tragea motorina; am reamorsat-o ( am dat la demaror) si a mers; apoi am spalat filtrul decantor ( de dacie); a mers...am pus lanturi, am facut pe tractorul cu ea prin nametii din bucuresti, apoi a inceput iar sa moara; am tot dat la demaror, mergea 5 min, iar se oprea...am schimbat si filtrul mare, am spalat iar decantorul. avea putina gheata in el..iar murea..ramanea fara motorina, cred ca tragea aer, ca se pana se amorsa facea bula pe furtun; am verificat atat cat am putut instalatia..nimic

maine o sa incerc sa merg cu un bidon, sa vedem ce poate fi...se poate sa fie apa care a inghetat in rezervor? dar de unde trage aer?...cred ca trebuie sa iau tot circuitul la puricat, inclusiv rezervorul..

care a mai patit? e posibil sa traga aer pe la carcasa filtrului. eu am carcasa purolator, fara pompa, cu o mufa cu 2 pini pe ea ( merge si cu ea scoasa), si aia se mai roteste cand strang sau desfac filtrul


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
brown.shark
post Jan 15 2008, 10:00 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



scoate dimineata devreme sorbul din rezervor , ai sa gasesti sigur gheata . il cureti , usuci , ar fii rational sa purjezi si rezervorul...daca ai nelamuriri ma intrebi , ATENTIE LA STUTURI DE PE SORB CA-S DE PLASTIC , CASANTE LA FRIG SI BATRINETE...

This post has been edited by brown.shark: Jan 15 2008, 10:02 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jan 15 2008, 11:46 PM
Post #3


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



am patit si eu ceva de genu asta....pornise dimineata si am plecat spre servici dupa vreo 2 3 km cand acceleram imi dadea in nas,am tras pe dreapta si miam dat seama ca inghetatse motorina in filtru de motorina ca se vedea cum vine doar ca o spuma spre pompa de injectie,am pus aditiv in rezervor din ala ca sa nu inghete motorina si a mers ok dupa inca vreo 2 km smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 01:01 PM