![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara mi s-a sedimentat o intrebare
![]() background: eu n-am ABS pe masina si am invatat asa: daca ma duc spre un obstacol si n-am cum sa ma opresc pina in el, frinez blana, blochez rotile, iau de volan (inainte sau dupa frinare), masina merge tiris dar cu rotile bracate, iar exact inainte de impact dau drumul la frina. in momentul ala masina se suceste destul de violent pe directia rotilor, si eviti obstacolul (bineinteles, daca deja a scazut destul viteza, ca daca vii ca migul... te prabusesti tot ca el). am aplicat asta mai ales pe zapada, pentru a evita bordurile cind nu-mi iesea un drift. bun, acum sa trecem la o masina cu ABS. am incercat aseara si n-am inteles nimic, cum fac sa evit un obstacol in care sigur as intra daca as merge drept si as frina la maxim ? nu simteam ca pot face nimic cu abs-ul... frinam tare, simteam cum imi intrerupe frina, aveam putina directie dar nu suficienta ca sa evit, nu puteam nici sa arunc masina cum faceam cu a mea... so, care e procedura corecta ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Intr-adevar era foarte greu de identificat, trecusem cu jumatate de ora in sens invers pe acolo cu viteza fara sa sesizez nimic. Dupa ce-am trecut de intersectie si am scapat de situatia nasoala am vazut 3 masini pe sensul opus ciocnite in lant. Am facut si eu niste accelerari mai bruste si niste franari si soseaua era foarte alunecoasa, desi nu se vedea asta din masina.
Asta imi aminteste de un coleg de camera de la camin din facultate, care odata vedea ca toti in jurul lui merg incet si nu intelegea de ce. Si cand a coborat din masina abia se putea tine pe picioare din cauza poleiului ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 05:27 PM |