Asta inseamna 2 kestii:
- la viteze mari iti da un anumit control asupra masinii, care poate fi vital; nu uitati ca la 80 la ora de ex faci 22m/s; daca te apuci tu sa faci "pedale", pierzi f. mult timp si spatiu
- la viteze mici trebe sa tii cont ca iti mareste distanta de franare si sa iei masuri: fie iti educi piciorul sa nu mai apese ca taranu

pe pedala, fie iti iei un spatiu mai mare fata de cel din fata
Oricum, daca ABS-ul iti intra mai mult de o data pe zi, e o problema cu stilul de condus, poate ar trebui adaptat la masina si la oras..
Io ma simt f. in siguranta cu ABS-ul, mi se pare mult mai performant decat la un C4 din 2005 de ex (cu care am mers)
"Rata de refresh" o estimez undeva la 10-12 impulsuri / secunda, fata de 4-6 cat e la C4.. si nu cred ca alte Reno-uri sau Ford-uri stau mai bine..
M-am obisnuit cu masina si cu ABS-ul si pot frana cu urlete de roti fara acesta sa intre in actiune.. e doar inca un feature pe care il folosesti sau nu, depinde (in imensa majoritate a cazurilor) de tine