![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara mi s-a sedimentat o intrebare
![]() background: eu n-am ABS pe masina si am invatat asa: daca ma duc spre un obstacol si n-am cum sa ma opresc pina in el, frinez blana, blochez rotile, iau de volan (inainte sau dupa frinare), masina merge tiris dar cu rotile bracate, iar exact inainte de impact dau drumul la frina. in momentul ala masina se suceste destul de violent pe directia rotilor, si eviti obstacolul (bineinteles, daca deja a scazut destul viteza, ca daca vii ca migul... te prabusesti tot ca el). am aplicat asta mai ales pe zapada, pentru a evita bordurile cind nu-mi iesea un drift. bun, acum sa trecem la o masina cu ABS. am incercat aseara si n-am inteles nimic, cum fac sa evit un obstacol in care sigur as intra daca as merge drept si as frina la maxim ? nu simteam ca pot face nimic cu abs-ul... frinam tare, simteam cum imi intrerupe frina, aveam putina directie dar nu suficienta ca sa evit, nu puteam nici sa arunc masina cum faceam cu a mea... so, care e procedura corecta ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Inteleg ca ai folosit frana de motor cu cap, daca-ti schimbi bara spate pe RCA
![]() Sa luam aminte! Pentru mine cea mai mare problema la polei e sa-l identific inainte sa fac o boacana. In rest, frana de motor la greu, oricum o folosesc chiar si vara. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 10:54 AM |