![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
azi am plecat dintr-un sat in judetul calarasi, si cand am iesit pe autostrada am observat indicatorul de temperatura ridicandu-se mai mult de jumate. am dat o palma in bord si a revenit sub jumate, am zis ca e totul ok, am plecat, am ajuns in bucuresti, pe autostrada n-am avut niciun fel de probleme. prin titan a inceput sa miroasa a antigel in masina, si sa intre caldura prin partea stanga. indicatorul incepuse sa se indrepte spre 3/4. am mers asa un timp, apoi cand a inceput sa se indrepte spre rosu am tras masina pe dreapta si am observat ca iese abur de la vasul de expansiune. am tras capota si intr-adevar apa bolborosea acolo. are cineva idee de la ce poate sa fie? nu mi-a mai facut niciodata masina asa, in ultimul timp statea chiar prea jos indicatorul, mult sub jumate, de vro 2-3 zile nu prea mai baga caldura decat cand acceleram... si oricum caldura baga cand vrea ea ca e stricat comutatorul. cand porneste cand se opreste. cam asta este the complete medical history.
![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Din cate stiu elring sunt cele mai scumpe, urmate de reinz.
Bine ca ati rezolvat problemele ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:00 AM |