![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Intrebarea e in primul rand pt E36, dar se poate extinde la toate modelele..
Ma intereasa pareri, fapte de opinie, link-uri.. orice informatie care sa ma lumineze Unii zic ca nu conteaza ce ulei pui (75W90), nu e diferit de cel care se pune in diff-urile "normale" Altii zic ca tre' sa scrie pe cutie "pt LSD" Cativa ma indruma (corect ![]() So, care e raspunsu' corect? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vorbeam de treapta I, cu a II-a n-am nici o sansa sa urc acolo cu viteza atat de mica. Inchipuie-ti ca aproape de fiecare data ajung sa patinez un pic la jumatatea urcusului (o mica denivelare or smth).
Dar asta nu-i singura situatie jenanta, de cate ori merg la tara la padure, intr-o zona sa zicem submontana, intampin greutati la manevre prin poienile suspendate in varful dealului ![]() Faceam o paralela cu tine ca-i aproximatix aceeasi situatie: mie mi-a scazut cuplul la acelasi diferential lung, din cauza uzurii motorului. Tie ti-ar ramane cuplu constant dar pui alt diferential, mult mai lung. Problemele apar la turatii mici, asa ca o sa abuzezi de ambreiaj, ca M20 are cuplu pe la 3-4000 parca. Daca pui TD sau TDS se schimba datele problemei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:28 PM |