![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Intrebarea e in primul rand pt E36, dar se poate extinde la toate modelele..
Ma intereasa pareri, fapte de opinie, link-uri.. orice informatie care sa ma lumineze Unii zic ca nu conteaza ce ulei pui (75W90), nu e diferit de cel care se pune in diff-urile "normale" Altii zic ca tre' sa scrie pe cutie "pt LSD" Cativa ma indruma (corect ![]() So, care e raspunsu' corect? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E normal ca M20B20 sa mearga turat pe E34, masina-i destul de grea.
Demaraj mai poate insemna si altceva decat zero-suta in x secunde. De exemplu sa urci o panta abrupta cu viteza mica. Am problema asta cu td-ul meu (dif 3.15) care nu prea mai are cuplu decat sus in ture si abia reusesc sa ies din parcarea subterana de la serviciu. Iesirea de la -1 la parter e foarte abrupta, daca as avea viteza ar fi ok, dar mi-e ca o dau cu fundu' de pereti. Ce vreau sa spun: e posibil sa te trezesti in niste situatii in care motorul o sa fie pur si simplu neputincios din cauza diferentialului prea lung si o sa chinui rau ambreiajul. De la 4.x la 2.x diferenta e enorma. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:20 PM |