![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
azi am plecat dintr-un sat in judetul calarasi, si cand am iesit pe autostrada am observat indicatorul de temperatura ridicandu-se mai mult de jumate. am dat o palma in bord si a revenit sub jumate, am zis ca e totul ok, am plecat, am ajuns in bucuresti, pe autostrada n-am avut niciun fel de probleme. prin titan a inceput sa miroasa a antigel in masina, si sa intre caldura prin partea stanga. indicatorul incepuse sa se indrepte spre 3/4. am mers asa un timp, apoi cand a inceput sa se indrepte spre rosu am tras masina pe dreapta si am observat ca iese abur de la vasul de expansiune. am tras capota si intr-adevar apa bolborosea acolo. are cineva idee de la ce poate sa fie? nu mi-a mai facut niciodata masina asa, in ultimul timp statea chiar prea jos indicatorul, mult sub jumate, de vro 2-3 zile nu prea mai baga caldura decat cand acceleram... si oricum caldura baga cand vrea ea ca e stricat comutatorul. cand porneste cand se opreste. cam asta este the complete medical history.
![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Vascul n-are nici o treaba in timp ce masina se deplaseaza. Vascul raceste doar cand stai pe loc.
Nahor, verifica si masa de pe bloc pe caroserie si ia un termometru si vezi ce temperatura reala are apa. Eu m-am agitat foarte mult cu ceasul de apa crezand ca ba e una, ba alta dar defapt era masa proasta si el indica ce voia, motorul mergand defapt la temperatura optima. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:35 PM |