![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
azi am plecat dintr-un sat in judetul calarasi, si cand am iesit pe autostrada am observat indicatorul de temperatura ridicandu-se mai mult de jumate. am dat o palma in bord si a revenit sub jumate, am zis ca e totul ok, am plecat, am ajuns in bucuresti, pe autostrada n-am avut niciun fel de probleme. prin titan a inceput sa miroasa a antigel in masina, si sa intre caldura prin partea stanga. indicatorul incepuse sa se indrepte spre 3/4. am mers asa un timp, apoi cand a inceput sa se indrepte spre rosu am tras masina pe dreapta si am observat ca iese abur de la vasul de expansiune. am tras capota si intr-adevar apa bolborosea acolo. are cineva idee de la ce poate sa fie? nu mi-a mai facut niciodata masina asa, in ultimul timp statea chiar prea jos indicatorul, mult sub jumate, de vro 2-3 zile nu prea mai baga caldura decat cand acceleram... si oricum caldura baga cand vrea ea ca e stricat comutatorul. cand porneste cand se opreste. cam asta este the complete medical history.
![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Daca nu iese apa pe la surubul de aerisire cand motorul merge si e cald inclin sa cred si eu ca nu ai suficient lichid de racire. Poate nu e facuta bine aerisirea motorului.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:02 PM |