IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Ma puteti ajuta? probleme e34 535i, Consum crescut, problema lumini
matei
post Jan 8 2008, 02:36 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 155
Joined: 13-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 974
Car: e34
Engine: 3.5



Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i)

1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti.
Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture.
La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult.
As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta
problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi.



2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta.

Va multumesc.

This post has been edited by matei: Jan 8 2008, 02:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
bartro
post Jan 8 2008, 03:37 PM
Post #2


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (matei @ Jan 8 2008, 02:36 PM) *
Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i)

1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti.
Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture.
La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult.
As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta
problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi.
2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta.

Va multumesc.


1. Iti intre benzina in ulei? Poate fi debitmetru / sonda lambda. Si eu am uzura la axa, dar motor merge bine. Daca problema a aparut brusc sigur nu e de la axa cu came.
2. la ce te refer cu computerul de bord? OBC sau display LCD de pe bord? Sunt la unele BMW-uri probleme cu condensatori de bord. Din ce an e masina? Ce lumina de capota ai?

LE: Ce motor are masina mai exact? 6 linie? Daca da, pot sa incerci daca merge mai bine cu mufa de sonda lambda desfacut sau cu mufa de debitmetru desfacut?

This post has been edited by bartro: Jan 8 2008, 03:40 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:07 PM