![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i)
1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti. Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture. La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult. As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi. 2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta. Va multumesc. This post has been edited by matei: Jan 8 2008, 02:39 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i) 1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti. Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture. La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult. As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi. 2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta. Va multumesc. 1. Iti intre benzina in ulei? Poate fi debitmetru / sonda lambda. Si eu am uzura la axa, dar motor merge bine. Daca problema a aparut brusc sigur nu e de la axa cu came. 2. la ce te refer cu computerul de bord? OBC sau display LCD de pe bord? Sunt la unele BMW-uri probleme cu condensatori de bord. Din ce an e masina? Ce lumina de capota ai? LE: Ce motor are masina mai exact? 6 linie? Daca da, pot sa incerci daca merge mai bine cu mufa de sonda lambda desfacut sau cu mufa de debitmetru desfacut? This post has been edited by bartro: Jan 8 2008, 03:40 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:07 PM |